Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Нова українська школа: Досвід. Проблеми. Перспективи

19.11.2020

У Національному університеті «Острозька академія» відбулася науково-практична конференція з міжнародною участю «Нова українська школа: Досвід. Проблеми. Перспективи» з ініціативи науково-дослідницької лабораторії християнської етики, психології і педагогіки. 

У конференції взяли участь викладачі, практики, психологи, студенти НаУОА.

Захід реалізували упродовж двох сесій 12-го та 19-го листопада. Під час яких обговорили: формування базових компетентностей в НУШ; порівняльний аналіз досягнень НУШ та традиційної початкової школи за відповідний період; міжнародний досвід в НУШ; виховна робота в НУШ; позакласна робота в НУШ; духовно-моральне виховання в НУШ.

До оргкомітету входили: доктор педагогічних наук, професор, керівник науково-дослідницької лабораторії християнської етики, психології та педагогіки НаУОА; Голова громадської організації «Всеукраїнська асоціація педагогів і психологів із духовно-морального виховання» Василь Жуковський; докторка психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки НаУОА, директорка НУ «Саногенна педагогіка та психологія» Галина Гандзілевська; кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри психології і педагогіки, дошкільної освіти, завідувачка лабораторії духовного розвитку особистості ДВНЗ «Університет Григорія Сковороди в Переяславі», членкиня громадської організації «Всеукраїнська асоціація педагогів і психологів із духовно-морального виховання» Нінель Химич; старша співробітниця науково-дослідницької лабораторії християнської етики, психології та педагогіки НаУОА Світлана Власова; студентка другого курсу спеціальності «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови» Аліна Потапчук

«Реформа Нової української школи змінює освітнє поле нашої держави. Ця реформа торкнеться кожної родини та вплине на майбутнє», – наголосив Василь Жуковський.

Вступне слово на початку науково-практичної конференції було надане ректору Національного університету «Острозька академія», доктору психологічних наук, професору Ігорю Пасічнику.

«Важливим кроком нашого університету стало відкриття спеціальності «Початкова освіта». Тут ми творимо нових вчителів, якісного рівня, які відповідають вимогам реформи нової української освіти. Базуючись на двох китах державного націоналізму та християнської ідеології, Острозька академія формує зі студентів справжню українську еліту, здатну бути змінотворчою, креативною та сучасною», – зазначив Ігор Пасічник

Про використання практик іноземного досвіду оцінювання у роботі вітчизняних вчителів з пілотними класами нової української школи на прикладі фінських шкіл, розповіла докторка педагогічних наук, професорка, начальниця сектору професійного розвитку педагогічних працівників Державної установи «Український інститут розвитку освіти» Ірена Андрощук

«Кожен заклад Фінляндії має можливість розробити свою політку оцінювання. Так на початку кожного навчального року педагогічний колектив школи спільними зусиллями складає план оцінювання, враховуючи можливості кожного з дітей. Важливим моментом є також залучення батьків до процесу оцінювання. Фіни в цьому позиціонують себе як партнери та друзі, тому долучаються до створення системи успіху своїх дітей. Під час навчання необхідно створити атмосферу позитиву та успіху. Успішність учнів не порівнюється один з одним та не розголошується», – розповіла Ірена Андрощук.

 «Сучасного учня варто порівнювати не з його колегами, а з ним самим вчорашнім», – додає Василь Жуковський

Кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри української мови і літератури Національного університету «Острозька академія» Зоя Столяр закцентувала увагу на основах підготовки майбутніх вчителів нової української школи.

«Початкова школа є першою ланкою системи освіти, в якій необхідно закладати розуміння, що мова - це не просто засіб комунікації, а й виразник етнічної ідентифікації. Ми навчаємо наших студентів, майбутніх учителів початкової школи, що педагог повинен бути прикладом (зокрема в контексті нормативності мовлення) як в освітньо-професійному середовищі, так і в повсякденному житті», – зауважила Зоя Столяр.

За результатами конференції буде виданий збірник наукових записок з ключовими ідеями та висловами учасників заходу.