Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбувся Economic camp 2020

16.10.2020

У Національному університеті «Острозька академія» 12 жовтня відбувся Economic camp 2020 приурочений до Всесвітнього дня економіста. Організували та модерували захід  помічниця ректора з освітнього менеджменту, кандидатка економічних наук, доцентка кафедри фінансів, обліку і аудиту Юлія Харчук, директорка з економіки ПрАТ «Едельвіка», випускниця економічного факультету Оксана Антонюк та студентська деканесса економічного факультету Зоряна Любас

Упродовж зустрічі відбулося дві сесії: «Соціально відповідальне підприємництво - гарний маркетинговий хід чи нагальна потреба в суспільстві?» та «Як почати власну справу: ключові проблеми та власна мотивація». У зв’язку з карантинними обмеженнями захід проходив як в офлайн, так і в онлайн форматах.

Запрошеними спікерами стали: засновниця власного проєкту Parasol’ka Вікторія Денищенко, директор персоналу (HRD) групи компаній «Торговий дім Любисток» Олексій Орос, партнерка Агентства стратегічних рішень ShiStrategies, координаторка навчального напрямку та тренер-консультант проєкту «Рука допомоги» Наталія Кононович, львівська дизайнерка та засновниця етно бренду «Гойра» («Hoyra»), керівниця «соціально-економічного напрямку» в Громадській організації Ділові Українські Жінки в Львівській області Ірина Христинич, магістр права та психології, випускниця та екс-викладачка НаУОА, власниця тренінг центру EGO (м. Луцьк) Дарина Самолюк, засновниця маркетингового агентства Ruden.agency Анна Рудень

Разом з учасниками заходу спікери обговорили питання соціального бізнесу, саморозвитку, основних компетентностей для ведення власного бізнесу, мотивацію та труднощі. 

«Дякуючи нашим спікерам ми змогли дати відповідь на найважливіше запитання: «Хто такий економіст?». Це не просто людина, яка здійснює розрахунки та аналізує діяльність суб’єктів господарювання. Це творчі, надзвичайно талановиті, креативні люди, які мріють, діють та обов’язково створюють прекрасні бренди на ринку послуг та товарів. І щоб стати таким креативним економістом, хорошим бухгалтером, фінансистом, айтішником і таких спеціальностей безліч у сфері бізнесу, потрібно лише вірити в себе, наполегливо працювати, відчувати відповідальність кожної хвилини за те, що ти робиш, мріяти та йти до реалізації своїх мрій», – зауважила Юлія Харчук

Аби досягти успішної кар’єри у бізнесі, експерти радять бути відповідальними, не боятися ризикувати, масштабно мислити та розвивати емоційний інтелект задля здорової та ефективної комунікації. 

«Бізнес – це завжди відповідальність за себе, за ту ідею, яку просуваєш, за клієнта та за кожного члена команди з яким працюєш. У сучасному підприємництві ми повинні створювати комфортні умови один одному, забезпечувати належний рівень сплати податків та платоспроможності громадян. Звідси виникає потреба допомагати меншим, тим, кому складно, виходити на новий рівень комунікації. Це все є актуальними викликами соціального підприємництва», – зазначає Наталія Кононович.

«Хочу висловити вдячність за організацію заходу та запрошення стати його частиною. Я дуже вражена позитивом та атмосферою відкритості», – коментує Вікторія Денищенко

«Обов’язково буду рекомендувати «Economic camp» для своїх колег як платформу якісної взаємодії зі студентами. Острозька академія – місце, де народжуються креативні ідеї, покликані змінювати економічне становище нашої країни, й не тільки», – підсумовує Олексій Орос.