Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про мистецтво онлайн-викладання

13.04.2020

У Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» 13 квітня відбувся вебінар «Мистецтво онлайн-викладання: популярні застосунки й досвід ефективного навчання». Модерувала зустріч кандидатка філологічних наук, доцентка Юлія Маслова.

Учасники поділилися досвідом провадження освітнього процесу в нових умовах: обговорили ефективні методи і засоби навчання, специфіку використання інтернет-застосунків на онлайн-заняттях, а також інші актуальні питання вищої освіти, зумовлені запровадженням карантину.

«Карантин – це не тільки виклик, а й каталізатор більш активного використання онлайн-навчання і онлайн-адміністрування в навчальному процесі. Викладання – це комунікація, а сьогодні комунікативні процеси дедалі більше «оцифровуються». Тому ми не можемо ігнорувати ці тренди. Дистанційне навчання має свої витрати, вимагає компромісів, а самомотивація має важливе значення для успіху. Однак, коли визнавати і розуміти недоліки, то вони легко долаються. Кожному з нас, щоб досягти тривалих довгострокових змін у власній практиці, потрібно спочатку подивитися, як онлайн-навчання співвідноситься з тим, що ми вже робимо, зрозуміти, як воно може використовуватися в тих дисциплінах, які ми викладаємо, і яка від цього може бути користь нам і, звісно, нашим студентам», – зазначила проректорка з навчально-виховної роботи, докторка психологічних наук, професорка Руслана Каламаж.

Викладачка Катерина Сімак розповіла про платформу для проведення онлайн-занять Zoom, зокрема закцентувала увагу на зручності використання цього додатка під час практичних занять у студентів факультету романо-германських мов.

Декан факультету політико-інформаційного менеджменту, кандидат наук з державного управління, доцент Віталій Лебедюк поділився досвідом використання Google Classroom як платформи для онлайн-занять і оцінювання виконаних завдань студентів. Під час доповіді викладач продемонстрував зручність використання цього застосунку, наводячи власні приклади.

На важливості інтерактиву під час онлайн-занять наголосив у своїй доповіді декан гуманітарного факультету, кандидат філософських наук, доцент Максим Карповець. За словами спікера, на початку заняття варто поставити студентам віддалені питання, наприклад, «Що читали? Що снідали вранці?». Також він рекомендує використовувати чат, в якому можна ділитися корисними ресурсами, визначеннями з енциклопедії, дивитися короткі відео.

«Потрібно зацікавити студентів в матеріалі. Можливо, навіть розповісти якусь власну історію, щоб створити ситуацію довіри», – запевнив пан Максим.

Про особливості використання Google Meet на практичних заняттях розповіла кандидатка політичних наук, старша викладачка Наталія Малиновська. Особливо, це стосується тих груп, де є понад 15 студентів. У такому випадку викладачка рекомендує їх об’єднувати у підгрупи для виконання певних завдань зі створенням окремих онлайн-зустрічей, а потім повертатися до загального віртуального заняття.

«У режимі онлайн ми працюємо вже п’ятий тиждень. Мені надзвичайно подобається, як швидко мобілізувалася наша академічна спільнота. Нам ефективно вдалося реалізувати навчальний процес у карантинних умовах. У нас висока адаптивність і готовність створювати для себе нові зони комфорту. Приємно, що викладачі читають лекції не тільки своїм студентам, а й широкому загалу, адже в нас функціює онлайн-платформа «Відкритий університет Острозької академії», – підсумував проректор з науково-педагогічної роботи, доктор філософських наук, професор Дмитро Шевчук.