Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Представники НаУОА взяли участь в підсумковій конференції проєкту «Інноваційний університет та лідерство»

09 липня 2020

7-9 липня 2020 року відбулася підсумкова конференція проєкту «Інноваційний університет та лідерство», в рамках якого було представлено результати мікропроєктів учасників. В 5-й фазі цього українсько-польського проєкту взяли участь представники Національного університету «Острозька академія» - проректор з науково-педагогічної роботи, проф. Дмитро Шевчук та помічник ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти, доц. Юлія Шулик. 

Проект Дмитра Шевчука передбачав синхронізацію співпраці між містом та університетом. В рамках цього мікропроєкту передбачалося створення формату науково-популярних лекцій, визначення спільно з представниками міста переліку тем наукових досліджень, які пов’язані з різними аспектами урбаністики, заснування ґранту м. Острога на наукові розробки викладачів та вчених НаУОА. Підсумком цього мікропроєкту має стати міжнародна наукова конференція «Університет та місто: досвід співпраці», запланована на жовтень цього року. 

«Участь в українсько-польському проєкті “Інноваційний університет і лідерство” дало можливість познайомитися із досвідом польських колег з Варшавського та Яґелонського університетів, їхніми проблемами та способами їх вирішення, які стосуються організації навчання та наукової діяльності в нинішніх умовах. Нам було представлено також особливості імплементації нового польського закону про вищу освіту. Мій мікропроєкт торкається вирішення проблем, які лежать на поверхні – місто і університет в Острозі від самих початків Острозької академії приречені до співпраці, щоб взаємно підтримувати розвиток одне одного. Тому своїм мікропроєктом маю намір активізувати співпрацю між містом та університетом», зазначив Дмитро Шевчук.

Юлія Шулик реалізовувала свій мікропроєкт у співпраці із представницею Університету ім. Альфреда Нобеля Іриною Шкурою (проректором з якості вищої освіти). Мікропроект був присвячений формуванню моделі запровадження міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх програм в українських університетах. Посилення міждисциплінарності в науці та суспільстві актуалізує питання запровадження унікальних освітніх програм. Співпраця між колегами двох університетів дала поштовх для розробки практичних рекомендацій для ЗВО та гарантів програм.

«Стажування в кращих університетах Польщі дало розуміння важливості та можливостей запровадження міждисциплінарних програм в Україні. Ми побачили освітні тренди, можливості розвитку та відповідальність університетів за надання якісних освітніх послуг, перспектив в науковому та педагогічному зростанні викладачів. Кожен університет зі своєю автономією запроваджує свої, унікальні освітні послуги, пропонує підтримку здобувачам освіти, диктує відповідальність для аспірантів (які з цього навчального року навчаються в міждисциплінарних школах при університетах). Тому наш проект направлений на пошук шляхів розвитку наших університетів, що посилить конкурентоспроможність закладів освіти та розвитку унікальних освітніх пропозицій», зазначила Юлія Шулик

Участь у проєкті дозволила також налагодити співпрацію НаУОА із низкою українських та польських університетів і освітньо-наукових інституцій.