Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Школа освітніх інновацій: Резилієнс в освіті

08 вересня 2020

У Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» 7 вересня відбулося друге заняття викладачів на тему «Резилієнс в освіті: шпаргалка ресурсного тьютора» за програмою навчального модуля «Тьюторство та педагогічна майстерність», яким координує професорка Руслана Каламаж. Спікерка онлайн-зустрічі — докторка психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки Галина Гандзілевська. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка Юлія Маслова.

«Вітаю всіх з початком життя оффлайн. Не знаю як ви, але я дуже виснажена від такого довготривалого карантину. Адже він застав всіх нас зненацька. Психологи відзначають, що у сучасних карантинних умовах, коли різко втратився зв’язок із зовнішнім світом, людині довелось надіятися тільки на саму себе та опиратися на своїх близьких, які теж опинилися в стресовій ситуації. А тому для пристосування до таких змін потрібно було використати багато ресурсів. Можливо, навіть, втричі більше ніж зазвичай. Хороша новина в тому, що ці ресурси можна відновити» — розповіла Галина Гандзілевська.

Упродовж заняття Галина Гандзілевська розповіла по те, що таке карантинне вигорання та резилієнс, як екологічно виходити із зони комфорту, як розпізнавати та визначати життєве виснаження, як відновлювати і розвивати свої психологічні ресурси «тут і тепер».

Резилієнс згідно до визначення сучасних науковців – це не лише здатність людини амортизувати, «пом’якшити», вплив надзвичайних ситуацій, а й динамічний, безперервний процес відновлення, розвитку нових сил та можливостей, що дуже важливо для учасників освітнього процесу Для того, аби сформувати життєву стійкість потрібно пізнати і навчитись використовувати свої психологічні ресурси, збалансувати енергетичні витрати у різних сферах життєдіяльності. 

Карантин, як вихід із зони комфорту, супроводжується тривожністю та страхом. Якщо людина іде за інтересом, здобуває нові навички – це допомагає перейти їй в зону пізнання, рухатись вперед. Пані Галина стверджує, що зі страхом потрібно зустрітися і подружитися, його задача – допомагати. Долаючи зону страху, через пізнання, людина досягає зони росту, в якій втілюються мрії.

«Мрія — це крила, які є в усіх людей, це ресурс людського розвитку. Якщо поєднати наші почуття, емоції, інтуїцію із нашим раціональним мисленням, тоді можна досягнути бажаного майбутнього» — зазначила Галина Гандзілевська.

Також, впродовж лекції було проведено декілька діагностик та вправ, які можна буде тьюторам запропонувати й для студентів.

«Ми всі самовдосконалюємося, навчаємося, з’являється певна психологічна стійкість. Тому потрібно розумітися в основних аспектах резилієнсу. Лекція дуже змістовна, інтерактивна, з індивідуальним підходом, за це дякую Галині Гандзілевській. Тому приєднуйтеся до нас щопонеділка, наступний тематичний модуль на тему: «Цифрова грамотність». Адже навчатися разом це велика сила» — підсумувала модераторка зустрічі Юлія Маслова.