Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Як не вигорати і знайти ресурси для відновлення: тренінг для педагогів Острожчини

10.03.2020

У Національному університеті “Острозька академія” 6 березня відбувся науково-практичний тренінг “Професійне вигорання: ресурси відновлення” для 12 педагогів Навчально-виховного комплексу «Оженинська загальноосвітня школа І – ІІІст. №2 – дошкільний навчальний заклад(дитячий садок)».

Тренерка — Галина Гандзілевська, практичний психолог, гештальт-консультант, сертифікований психодраматист та казкотерапевт, наративний та дитячий психолог, доктор психологічних наук, професор кафедри психології та педагогіки директор наукового центру «Саногенна педагогіка та психологія» Національного університету «Острозька академія».

Тренінг розроблений відповідно до авторської архітектоніки відновлення ресурсного потенціалу професійного сценарію. Запропоновані вправи сприяють процесу формуванню професійних компетентностей, що відбувається в певній системі і має декілька рівнів. Тренінг передбачає роботу із авторським практикумом «Щоденник самодопомоги: перезавантаження», який рекомендований для психологічної корекції професійних сценаріїв.

“Дякую вчителям Острозького району, що в такий непростий час продовжують займатися саморозвитком. Науковий центр “Саногенна педагогіка та психологія” нашого університету завжди відкритий до співпраці”, – зазначила Галина Гандзілевська.

“Як же класно, коли ми разом! Проведений час з колегами, посмішки та позитивні емоції щастя й радості і пошук гармонії та ресурсу для відновлення. Так добре дарувати своє тепло і вчитися один від одного цінувати життя, знаходити компроміси, вирішувати складні ситуації, вірити в себе та черпати енергію. Дякую організаторам!”, – поділилася враженнями учасниця тренінгу, практичний психолог Світлана Киричук.

“Щиро дякуємо професійним, надзвичайно креативним, неймовірно щирим педагогам опорного закладу НВК “Оженинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 - ДНЗ (дитячий садок)” Острозької районної ради Рівненської області за плідну співпрацю та з користю проведений час! Ви вкотре довели, що успішність учнів значною мірою залежить від психологічного клімату колективу вчителів, їхнього бажання самовдосконалюватися, професійно зростати, якісно надавати знання та взаємодіяти, усвідомлюючи, що результатом цієї самовідданої праці є розвиток не лише Острожчини, а й України в цілому. Лише шляхом мудрої синергії закладів освіти усіх рівнів можна досягти формування високоінтелектуальної, конкурентоспроможної, духовно-патріотичної молоді, відповідальних інноваторів, які творитимуть щасливе майбутнє. Сьогодні ми розпочали дещо новий формат співпраці. Далі буде...”, – зауважила співорганізатор науково-практичного тренінгу, помічник ректора з освітнього менеджменту, кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів, обліку і аудиту Юлія Харчук.

Шановні педагоги закладів освіти Рівненської та суміжних областей!

Національний університет “Острозька академія” запрошує вас до співпраці. Детальна консультація щодо участі у науково-практичних тренінгах “Професійне вигорання: ресурси відновлення” та “Ефективний менеджмент в освітній галузі” за телефоном (096) 17 02 500 – Харчук Юлія Юріївна, помічник ректора з освітнього менеджменту.