*

Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

«Перезавантаження плюс» викладачів Острозької академії

04 лютого 2020

У Національному університеті «Острозька академія» 4 лютого відбувся тренінг для викладачів «Перезавантаження плюс. Синергетика життя», організований в межах роботи «Школи освітніх інновацій», ініціатором якого є проректор з навчально-виховної роботи, професор Руслана Каламаж. Тренером заходу стала доктор психологічних наук Галина Гандзілевська.

«Методи, з якими я працюю, можна використовувати як в освітньому процесі, так і в особистісному розвитку. У сучасному світі викладач зустрічається з багатьма причинами тривожності та безліччю завдань у професійному плані. Цей тренінг був створений для розвантаження та відновлення ресурсів. Тут людина може розкритися не лише як професіонал, а як особистість та подивитися на інших людей, знайти щось спільне», – розповіла Галина Гандзілевська.

Протягом зустрічі викладачі обговорили такі питання:

  • як психологічно підготуватись до початку семестру;
  • як активно працювати, щоб швидко не вигорати;
  • як жити та насолоджуватися життям.

Учасники тренінгу навчилися звертати увагу на особисті відчуття та аналізувати їх самостійно. Сам процес терапії від тренінгових вправ відбувається пізніше – протягом 36 годин. 

«Ми організували тренінг, аби перезавантажитися та отримати психологічний поштовх для роботи. Сподіваюся, це позитивно вплине на корпоративну культуру, розвине нашу взаємопідтримку та розуміння. Тренер Галина Борисівна Гандзілевська використала інноваційні методи організації групової роботи, за допомогою яких викладачі зможуть працювати також на заняттях. Я дуже вдячна пані Галині, за те, що вона погодилася провести цей захід та протягом трьох годин допомагала нам виявляти свої внутрішні переживання та цілі. Завдяки цьому ми маємо можливість професійно зростати» – поділилася враженнями Руслана Каламаж.

Обговорення ресурсу життєвого сценарію за допомогою ментальних асоціативних карток стало справжнім «мозковим штурмом» для учасників тренінгу. Наприкінці заходу кожен викладач зміг підсумувати почуте та використати ці висновки в подальшій освітній діяльності. 

«Гадаю, такі тренінги допомагають колективу згрупуватися, віднайти спільні точки дотику та показують як рухатися далі. Для мене зустріч дала можливість віднайти відповіді на особисті питання, налаштуватися на реалізацію мрій та планів, які часто відкладаються через сумніви», – підсумувала помічник ректора з питань освітнього менеджменту, доцент кафедри фінансів, обліку та аудиту Юлія Харчук.