Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Микола Скиба розповів про нову модель українських університетів

03 червня 2020

У Національному університеті «Острозька академія» третього червня відбувся семінар «Нова модель українських університетів – кому вона потрібна та чи готова до цього академічна спільнота?» На зустріч у межах дискусійної платформи НаУОА цього разу запросили експерта Українського інституту майбутнього Миколу Скибу.

Модерував семінар проректор з науково-педагогічної роботи, професор Дмитро Шевчук.

«У своїй праці «Майбутнє університетів» ми дослідили, як змінювався цей феномен і чим він є сьогодні. Університет – це передусім середовище науки і досліджень, тому, коли ми говоримо про його функції потрібно враховувати світовий контекст, зокрема освітній, підприємницький, соціальний, культурний. Також університет має бути майданчиком публічних інтелектуальних дискусій, центром галузевої або регіональної експертизи, середовищем досліджень та розробок», – зазначив Микола Скиба.

За словами спікера, нова модель українського університету полягає у поверненні цих функцій. Тому він запропонував цілі освітньої політики в Україні до 2030 року, серед яких персоналізація системи освіти на рівні базової школи, створення старшої профільної школи, зміна парадигми оцінювання результатів навчання, трансформація сфери вищої освіти, перетворення університетів на спроможні інтелектуальні середовища, модернізація матеріально-технічної бази ІВО, успішна їх інтеграція у європейський і світовий простори вищої освіти та досліджень, забезпечення продуктивного впливу ІВО на економічне зростання та добробут, створення конкурентних переваг для залучення в Україну студентів із сусідніх країн, у тому числі з ЄС, розвиток університетських кампусів.

«Пропонована Концепція спрямована на те, щоб через процес залучення ключових стейкхолдерів, фахових дискусій, обґрунтованих управлінських рішень запустити механізм, що дозволить подолати замкнуте коло занепаду, коли низький рівень громадянських компетентностей у комплексі з історичними травмами і спотвореними цінностями призводять до економічної стагнації і соціальної напруженості, а нестача ресурсів, і, головне, неефективний розподіл ресурсів зумовлюють низьку якість освіти й науки», – зауважив експерт.

Також усі охочі мали можливість поставити питання Миколі Скибі щодо актуальних питань розвитку університетської освіти в Україні.