Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Викладачі Острозької академії навчаються педагогічній майстерності в Школі освітніх інновацій

02 вересня 2020

У Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» 31 серпня відбулося перше заняття викладачів за програмою навчального модуля «Тьюторство та педагогічна майстерність». Спікерка онлайн-зустрічі – проректорка з навчально-виховної роботи, професорка Руслана Каламаж. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка Юлія Маслова

Упродовж усіх занять модуля учасники Школи набуватимуть необхідних знань для ефективного виконання функцій тьютора в НаУОА, а також ознайомляться з такими психологічними основами формування педагогічного стилю викладача та навчального стилю студента, як резильєнс, ефективна самопрезентація, креативність.

Під час першого заняття було розглянуто інститут тьюторства в аспекті його історичного виникнення в системі університетської освіти, обговорено співвідношення функцій тьютора з функціями «куратора», «ментора», «психолога», «коуча», «викладача». Професорка Руслана Каламаж розглядає поняття «тьютор» як особливий вид університетського наставництва, що дає змогу ефективно формувати індивідуальну освітню траєкторію студента в умовах студентоцентрованого навчання.

Також упродовж вебінару викладачі обговорили проект професійного стандарту викладача, де серед професійних компетентностей передбачено уміння здійснювати наставництво, бути консультантами для студентів. 

«У контексті сучасних вимог до забезпечення якості освіти наших здобувачів, ми розробили нове положення про тьюторство. Тому одне із завдань цього модуля – озброїти слухачів знаннями основних засад, принципів, стратегій реалізації функції тьтютора як професійної позиції викладача, а також відповідно до положення» – додає Руслана Каламаж

До проведення наступних занять модуля «Тьюторство та педагогічна майстерність» долучаться також координатор спеціальності «Початкова освіта», доктор психологічних наук, доцент Галина Гандзілевська, аспірант, практичний психолог Вікторія Кондратюк і аспірант, викладач кафедри психології та педагогіки Єлизавета Тимощук. За результатами навчання слухачі зможуть: професійно застосовувати основні принципи виконання функцій тьютора в університеті; розвивати навички пошуку та відновлення психологічних ресурсів, а також оптимізувати впевненість у власних силах конструювання професійного успіху; застосовувати техніки розвитку власного потенціалу креативності; застосовувати методи усвідомлення власних сильних професійних якостей та зон росту для ефективної самопрезентації у професійній діяльності.

«Щиро рада тому, що ми знову розпочинаємо роботу разом. Адже ви знаєте, що разом ми – велика сила. Я хочу привітати осіб, яких ми зарахували до нашої школи, а це 30 осіб. Кожен із вас, по закінченню навчання, отримає сертифікат про підвищення кваліфікації, в якому будуть зазначені ключові компетентності набуті під час прослуховування 180 годин у нашій Школі. Це слугуватиме вашою особливою маркою, адже буде підтверджувати високий рівень професіоналізму. Тому бажаю кожному успіху, натхнення, ініціативності та активності, під час проходження занять. Долучайтеся до нашої платформи, аби розвиватися разом!», – підсумувала керівниця навчально-методичного центру "Школа освітніх інновацій" Юлія Маслова.