Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Ректор Острозької академії взяв участь у зустрічі з Президентом України

02 червня 2020

Президент України Володимир Зеленський 2 червня зустрівся з керівниками 25 провідних закладів вищої освіти України. Серед учасників - ректор Національного університету "Острозька академія", Герой України Ігор Пасічник.

У зустрічі також взяли участь заступник керівника Офісу Президента Юрій Костюк та голова парламентського Комітету з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак.

Учасники обговорили питання оптимізації закладів вищої освіти, розширення їхньої фінансової автономії, рівень зарплат викладачів та умови, у яких навчаються та проживають студенти.

«Вчора у мене була надзвичайно змістовна та конструктивна зустріч з представниками закладів вищої освіти з усієї України. Востаннє Глава держави спілкувався з ними в такому форматі 15 років тому. Ми змінюємо це, адже якісна освіта для українців є нашим стратегічним пріоритетом. Зазначені в указі завдання уряду – це першочергові кроки, на важливості та невідкладності яких наголосили всі представники вищої освіти. Ми повинні сформувати чіткі цілі та готувати конкурентоспроможних фахівців – відповідно до потреб української економіки. Визначити, якими професіями ринок перенасичений, а які, навпаки, будуть гостро затребувані у найближчі роки.», – прокоментував на своїй сторінці Президент України Володимир Зеленський

Очільники провідних ЗВО наголосили на важливому значенні можливостей для розвитку освіти, які дає новий закон про вищу освіту, залученні бізнесу до формування кадрів, створенні механізмів венчурних фондів, фінансуванні стартапів та в цілому на потребі законодавчих ініціатив для перетворення вітчизняної вищої освіти на сучасну, комфортну та успішну.

«Дуже предметна та важлива зустріч. Обговорили стан і перспективи розвитку вищої освіти України. Важливо, що нарада була продуктивною і, впевнений, дала хороші результати. Сьогодні опубліковано Указ Президента, у якому прописано стратегічні плани та терміни, окреслено конкретні цілі, визначено пріоритети. Це вперше в історії незалежної України, коли проведення наради такого рівня має настільки швидку реакцію і дає важливий імпульс для прогресу освітнього середовища країни. Острозька академія готова постійно підтримувати такі ініціативи та брати найактивнішу участь у досягненні зазначених цілей. », – коментує ректор Національного університету «Острозька академія» Ігор Пасічник.

Указом створюється Рада з питань розвитку вищої освіти при Президентові України. Її завданнями, серед іншого, будуть вдосконалення якості та змісту вищої освіти в Україні, підготовка пропозицій для вдосконалення законодавства України у цій галузі, зокрема щодо фінансової автономії закладів вищої освіти, механізму залучення приватних інвестицій та розвитку державно-приватного партнерства.