Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Урок медіаграмотності з проектом «CHECKAЙ ІНФУ»

25 березня 2019

У Національному університеті «Острозька академія» 25 березня відбувся захід за участю проекту «CHECKAЙ Інфу».

Організаторка заходу, студентка факультету міжнародної економіки та менеджменту КНЕУ ім. В. Гетьмана, лідер проекту Аліна Галай розповіла:

«Інформаційно-адвокаційна кампанія «CHECKАЙ Інфу» базується на основі проведеного експерименту в рамках проекту «Youth4change camp» у місті Дніпрі. Його сутність полягала в поширенні  неповної інформації, яка не містила жодного джерела і включала в себе граматичні та пунктуаційні помилки, аби підштовхнути на думку про її недостовірність. Метою експерименту було визначити кількість учасників, які будуть діяти, перевіряти, спростовувати новину, що в свою чергу дасть змогу перевірити рівень критичного сприйняття інформації. Учасниками стали 100 молодих та активних людей з України, які залучені до волонтерської, громадської роботи. Результати експерименту підтвердили думку: 52% молоді повірили фейковій новині та підтвердили цей факт власним підписом. Експеримент довів гіпотезу, що велика кількість людей  довіряє будь-якій інформації, що свідчить про низький рівень критичного мислення в людей. Тому це стало поштовхом для створення проекту «CHECKАЙ Інфу» з метою розробки інструментарію для перевірки інформації та вироблення навичок критичного мислення.

Ми хочемо, аби внаслідок проведення кампанії люди почали відповідально споживати не тільки їжу, а й інформацію. Адже від її сприйняття також залежить емоційний стан людини. Фейкові новини та довіра до них може викликати страх, злість, біль, сльози, агресію та будь-яку іншу реакцію, що може впливати на всі сфери життя людини. Проект реалізовано на національному рівні одночасно в п’яти містах України: Маріуполі, Торецьку, Києві, Кам’янці-Подільському та Острозі. Кампанія охоплює всі частини України, що може привернути більшу увагу до себе. Захід проведено в межах конкурсу інформаційних кампаній з адвокації YouthImpact від Національної молодіжної ради України, що реалізують у партнерстві з ЮНІСЕФ Україна за фінансової підтримки Європейського Союзу в рамках проекту «Розвиток сталих моделей молодіжної участі», що є частиною програми «Посилення життєстійкості та підвищення громадської активності підлітків і молоді у східній Україні». Зміст матеріалу є виключно відповідальністю «CHECKАЙ ІНФУ» та не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу, ЮНІСЕФ та Національної молодіжної ради України».

Під час зустрічі студенти мали можливість переконатися, чи спроможні вони відрізнити фейкові новини від правдивих, побачили конкретні приклади найбільш популярних фейкових новин світу, самі створювали новини, дізналися про основні способи уникнення інформаційного обману.

Ініціатор заходу і за сумісництвом голова молодіжної секції Наукового товариства історії дипломатії та міжнародних відносин, студентка факультету міжнародних відносин НаУОА  Надія Симоненко розповіла про ідею виникнення заходу:

«Острог став одним із п’яти міст України, в які приїхала команда «CHECKAЙ ІНФУ». На мою думку, проводити такі заходи в університетах необхідно, особливо в контексті майбутніх виборів, адже значна частина студентства цього року буде голосувати вперше, і їм просто необхідно навчитися відрізняти фейкові новини від справжніх. Це називається інформаційна гігієна, і це – важливо».