Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Активне навчання: практики та виклики від Олексія Молчановського в Острозькій академії

24 жовтня 2019

У Національному університеті Острозька академія 23 жовтня відбувся семінар Олексія Молчановського “Практики активного навчання та викладання”.

Лектор розповів про найактуальніші тренди у сучасній освіті та власний досвід упровадження активних методів навчання у практику.

Головне завдання - залучати студентів до активного опрацювання навчального матеріалу, розповідає Олексій Молчановський. А для цього необхідно використовувати різноманітні методи та прийоми.

Це спонукало спікера до дуже детального, фактично похвилинного планування занять, свідомого розподілу діяльностей студентів для організації найбільш продуктивної взаємодії.

“Для мене дуже важливий момент рефлексії, коли ми не просто споживаємо освітній продукт, слухаємо лекцію, читаємо книгу, а пропускаємо це через себе. Головне - відтворити те, що було почуто. Наприклад, не записати механічно конспект, а по запам’ятованому відтворити основні тези. Саме так матеріал запам’ятовується найкраще”, - розповідає Олексій Молчановський, керівник магістерської програми “Науки про дані” УКУ, співзасновник Prometheus.

Важливою практикою, яка розвиває вміння рефлексувати, Олексій називає проміжне опитування щодо курсу, яке відбувається на середині семестру. Зворотній зв’язок також підказує викладачеві проблемні зони, на які потрібно звернути увагу.

“Для викладачів не варто боятися експерементів, виходити із знони комфорту.  Це речі, які вимагають затрат часу, але вони окуповуються. А від студентів я очікую, щоб вони вимагали від викладачів таких речей“, - зауважив Олексій.