Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Як швидко підготувати цікаве інтерв'ю для медіа

23 травня 2019

У Національному університеті “Острозька академія” 23 травня відбувся майстер-клас для студентів-журналістів та усіх охочих кореспондентки щоденної всеукраїнської газети “День”, випускниці НаУОА Юлії Яручик.

Юлія поділилася зі студентами власним досвідом, як швидко підготувати цікаве інтерв'ю для медіа. Оскільки журналістка проживає у місті Вероні (Італія), то переважно готує матеріали про українсько-італійські культурні зв'язки, висвітлює діяльність італійських інтелектуалів, активістів, які цікавляться Україною.

“Сьогодні медіа звертаються до жанру інтерв'ю дуже часто. Але якість таких текстів бажає бути кращою. Проплачені рекламні інтерв'ю, банальні і шаблонні запитання, величезні тексти, які відлякують читача – всі ці проблеми певним чином знецінюють жанр інтерв'ю в нашому інформаційному просторі”, – зазначила Юлія Яручик.

Під час дискусії зі студентами Юлія Яручик закцентувала увагу на основних структурних елементах інтерв'ю, на питаннях, які не варто ставити, демонструючи фрагменти своїх матеріалів, опублікованих в газеті “День”.

Також вона розповіла про особливості навчання в університетах Італії і дала відповіді на низку запитань студентів.

“Система освіти в італійських і українських вишах, звісно, дуже відрізняється. І там, і там є свої плюси і мінуси. Надзвичайно позитивним моментом в українській вищій освіті і, зокрема, в Острозькій академії є особистісне спілкування між студентами і викладачами. У нас цінують здібних студентів, цінують взаємопрацю між студентом і викладачем. В Італії ж начитка лекцій, семінарські заняття, складання іспитів зводяться до суто механічного процесу. Мені здається, італійським вишам не завадило б додати в навчальний процес трохи "живої" комунікації”, – сказала Юлія.

“Хто б міг подумати що найкраще запитання це те, яке поставлене без питального знака. Юлія цікаво розповіла й про інші важливі моменти у підготовці інтерв'ю, без знання яких не обійтися професійному журналісту”, – поділилася враженнями студентка-журналістка першого курсу Оксана Кривіцька.