Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

“Мистецтво викладання: золоті зерна досвіду”: перший випуск педагогічного щорічника

20.12.2019

Наукове товариство студентів та аспірантів імені Олександра Оглоблина факультету міжнародних відносин Національного університету «Острозька академія» ініціювало видання педагогічного щорічника «Мистецтво викладання: золоті зерна досвіду», перший випуск якого нещодавно вийшов друком. 

До збірника включено плани-конспекти уроків з історії, правознавства, курсу «Громадянська освіта», етики, основ християнської етики, мистецьких предметів, які будуть корисними для прочитання не лише вчителям суспільно-гуманітарних, художньо-естетичних дисциплін, а й адміністраторам закладів освіти.

Щорічник презентує результати педагогічної творчості учителів з різних теренів України (Волинської, Кіровоградської, Рівненської, Херсонської, Хмельницької областей). Приємно відзначити той факт, що автори збірника – педагоги-практики з великим досвідом роботи, науковці, які активно займаються самоосвітньою діяльністю, стежать за новинками освітянської ниви, впевнено відповідають викликам сучасної методичної служби та педагогічної науки.

Представлене увазі читача видання демонструє інтерес учительської спільноти до проблем навчання та виховання дітей і молоді в умовах модернізації освітнього середовища. Тому збірник покликаний сприяти обміну досвідом, представленню власних надбань творчих педагогів у царині викладання дисциплін суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного циклів. Варто вказати, що усі плани-конспекти, надруковані в даному випуску, ілюструють різноманітні типи та форми проведення уроків (вивчення нового матеріалу; узагальнення та систематизації знань учнів; засідання історичного клубу; практична робота та ін.).

Редакційна колегія та наукова рада щиро дякують усім педагогам, хто подав свої матеріали, котрі, пройшовши ретельну перевірку й редагування, були відібрані до публікації. У планах створення майбутніх випусків – представлення портретів відомих освітян, конспектів проведення виховних занять, методичних зустрічей, інформування про найважливіші події в галузі реформування шкільної освіти. 

Приємно вказати на той факт, що окрім викладачів університету, рецензентами першого випуску педагогічного щорічника стали вчителі-практики: кандидат педагогічних наук, учитель історії вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист Острозького НВК «Школа І-ІІІ ступенів-гімназія» Острозької міської ради Рівненської області Тетяна Володимирівна Малецька та учитель історії та правознавства вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель Новоселицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади Хмельницької області Лариса Богданівна Бученко. 

Привітаємо щорічник із вдалим стартом та побажаймо гарних авторів, процвітання й подальшого успішного лету в напрямку розвитку та поступу української педагогічної думки.