*

Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

В Острозькій академії говорили про копірайтинг

18 листопада 2019

Зустріч із копірайтеркою компанії КТС Іриною Тесленко відбулася 18 листопада. Спікерка говорила на тему «Як створити унікальний контент для бізнесу».

На майстер-класі були присутні студенти та студентки спеціальності «Журналістика». Ірина Тесленко розповідала про копірайтинг в цій галузі, ділилася порадами як писати та де шукати креатив.

"Я вже третій рік працюю у сфері контенту. Для мене копірайтинг – це коли ти пишеш текст, який вирішує певні завдання бізнесу, держави чи персони. Багато хто не розуміє цієї сфери, адже вона прийшла з-за кордону, а в Україні ще не створили школи для підготовки спеціалістів. Але попит на таких фахівців високий. Ви навіть не уявляєте, яка колосальна частина контенту споживається людьми щодня. І приблизно 50% цього контенту створюється копірайтерами, які часто формують людський світогляд", – зауважила Ірина.

Спікерка радила критично ставитися до усієї інформації, з якою стикаємося щодня, вчила створювати рекламу, доводила важливість слоганів і назв різних закладів, розповідала секрети якісних текстів та ділилася літературою, яку варто прочитати. Опісля презентації охочі мали час поспілкуватися з копірайтеркою у форматі “запитання-відповідь”.

"Зустріч із Іриною Тесленко була дуже цікавою, інформативною та, безперечно, корисною. Ірина не лише провела для нас майстер-клас із копірайтингу, а й розповіла багато цікавого про створення реклами та бізнес-контенту, поділилася власним досвідом роботи у компанії КТС. Я переконана, що нові знання, які ми сьогодні отримали від пані Ірини, обов'язково стануть нам в нагоді", – поділилася враженнями студентка другого курсу спеціальності “Журналістика” Надія Кривко.

Наприкінці зустрічі Ірина розповіла присутнім про конкурс: вона назвала три теми, за одною з яких охочі мають написати есе. Переможців чекають призи: термокружка, Power Bank і бездротові навушники.