Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Тренінг для підготовки експертів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти в Острозькій академії

17.10.2019

На базі Національного університету «Острозька академія» 16-17 жовтня відбувся тренінг для підготовки експертів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти з акредитації освітніх програм. У заході взяли участь викладачі та студенти Рівненщини, які пройшли перший дистанційний відбір.

Дводенний тренінг проводили представники Національного агенства – Олександр Длугопольський та Олена Книш.

  • Під час тренінгу представники НАЗЯВО навчали майбутніх експертів:
  • аналізувати відомості про самооцінювання, які подають ЗВО; 
  • планувати акредитаційний візит, виходячи з аналізу відомостей про самооцінювання;
  • ідентифікувати проблемні моменти (конфліктні ситуації), які можуть виникнути під час візиту експертів до ЗВО;
  • підсумовувати судження про освітню програму в звіті з акредитаційної експертизи і надавати оцінку відповідно до Критеріїв;
  • надавати консультації представникам ЗВО щодо покращення якості їх освітньої програми;
  • правил етичної поведінки експертів під час акредитаційного візиту, зокрема щодо зовнішнього вигляду, спілкування, інших її аспектів. 

«Процес акредитації на сьогоднішній день проходить період реформи. Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти проводить досить велику й потужну роботу щодо підготовки експертів з акредитації освітніх програм, які згодом представлятимуть його інтереси під час візиту в різні заклади вищої освіти України. Майбутні експерти будуть готовими реально донести ту місію акредитаційного процесу і його нову ідею, яку вбачає нині Національне агентство», – зауважила Ольга Кривицька. 

Навчання відбувалося у формі аналізу звіту самооцінювання університету, симуляції візитів та зустрічей, розв’язання кейсів та підведення підсумків.

За словами Олександра Длугопольського, під час акредитаційного візиту експерт, який є представником Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти повинен дотримуватися морально-етичних норм взаємодії із закладом вищої освіти, дрес-коду, спілкуватися винятково українською мовою, забезпечувати професійну поведінку під час кожної зустрічі, виявляти взаємоповагу до кожного співрозмовника тощо. 

«Наразі ми впроваджуємо нову парадигму акредитації, тому нам потрібно підготувати понад три тисячі експертів, для того, щоб акредитувати освітню програму за новими вимогами. Учасники тренінгу є дуже вмотивованими – це професори, доценти та студенти. І саме студенти сьогодні будуть своєрідними агентами змін, від яких залежатиме оцінка якості освітніх програм», – додав Олександр Длугопольський. 

У майбутньому будуть сформовані команди з трьох експертів, серед яких має бути здобувач освіти. Кожна команда отримуватиме доступ до звіту самооцінювання тієї чи іншої програми, потім здійснюватиме виїзний візит до відповідного ЗВО, спілкуватиметься зі студентами та викладачами упродовж трьох днів. По завершенню експерти формуватимуть звіт, який надсилатимуть для остаточного рішення в Національне агентство.

«Тренінг є наступним етапом для тих, хто пройшов онлайн-навчання та успішно склав тест. Студенти, які будуть рівноправними членами експертних груп – це насправді щось нове. Наша система не звикла до цього. Але це дуже класно, коли студент може, ще навчаючись, впливати на якість своєї і майбутньої освіти своїх дітей. Також це можливість для студентів розібратися у всіх нюансах освітнього процесу та приймати участь у покращені якості надання освітніх послуг. Це змога творити зміни вже сьогодні!», – розповіла учасниця тренінгу студентка гуманітарного факультету Естер Матер’ян.