Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Літня школа з академічної доброчесності в Острозькій академії

16 червня 2019

У Національному університеті «Острозька академія» 14-15 червня за сприяння Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася літня школа з академічної доброчесності.

Мета школи – ознайомити керівників і педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти з основами академічної доброчесності, сформувати передумови для впровадження принципів академічної доброчесності в системі загальної середньої освіти.

«Завданнями літньої школи є сприяння виконанню положень Закону України «Про освіту» у частині забезпечення академічної доброчесності; ознайомлення педагогічних працівників з філософським, психологічним, педагогічним, правовим та економічним підґрунтям академічної доброчесності; представлення зарубіжного досвіду впровадження принципів академічної доброчесності; створення передумов для використання основних ідей академічної доброчесності у закладах загальної середньої освіти», – прокоментувала організатор школи, помічник ректора Національного університету «Острозька академія» з освітнього менеджменту Юлія Харчук.

Цільовою аудиторією літньої школи з академічної доброчесності були директори, заступники директорів і вчителі закладів загальної середньої освіти України та проректори і методисти Рівненського й Хмельницького обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Учасників привітали проректор Національного університету «Острозька академія» з науково-педагогічної роботи, доктор філософських наук, професор Дмитро Шевчук, головний спеціаліст відділу професійно-технічної та вищої освіти управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації Майя Андрєєва та проректор з науково-педагогічної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Гавлітіна.

Літню школу з академічної доброчесності розпочала доктор психологічних наук, професор, проректор з навчально-виховної роботи НаУОА Руслана Каламаж тренінговим заняттям у формі групової роботи «Організаційні, психолого-педагогічні та етичні чинники академічної доброчесності».

Після цього захід продовжився панельною дискусією «Роль закладу освіти (школи) у становленні і розвитку академічної доброчесності». Про важливість академічної доброчесності розповів доктор філософських наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи Дмитро Шевчук. Конституційно-правові аспекти й створення кодексу академічної доброчесності закладу освіти представив кандидат юридичних наук, доцент, заступник директора навчально-наукового інститут права ім. І. Малиновського НаУОА Олег Герасимчук.

Кандидат наук з державного управління, доцент, декан факультету політико-інформаційного менеджменту НАУОА Віталій Лебедюк розповів про цифрові технології в освітній діяльності, а кандидат психологічних наук, директор Наукової бібліотеки НаУОА Юрій Коцюк про систему Moodle – її основні можливості та журнал. Завершив панельну дискусію доктор педагогічних наук, професор Василь Жуковський доповіддю «Духовно-біблійні аспекти академічної доброчесності».

«На мою думку, академічна доброчесність – це рушійна сила освітнього процесу. Якщо не бути принциповими у питанні етики, розвиток освіти в Україні буде не просто стояти на місці, а поступово знижуватися до нуля. Люди ж, які мають хоч якийсь вплив на доброчесність здобувачів освіти та тих, хто їм її надає, повинні докласти всі зусилля для дотримання принципів академічної доброчесності», – ділиться враженнями заступник директора з виховної роботи Новожуківської ЗОШ І-ІІ ст. Марія Матляк.

Після завершення роботи літньої школи, слухачі отримали сертифікат Національного університету «Острозька академія» та Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти установленого зразка.

Координаторами школи були проректор з науково-педагогічної роботи НаУОА Дмитро Шевчук, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти В’ячеслав Долід та помічник ректора НаУОА з освітнього менеджменту Юлія Харчук.