Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Проблеми залежностей – актуальне в сьогоденні

12.04.2019

У період з 8 по 14 квітня в Україні відзначають тиждень громадського здоров’я. І з цього приводу викладачі кафедри громадського здоров'я Національного університету «Острозька академія» організували низку заходів.

10 квітня студенти спеціальності «Громадське здоров’я» роздавали листівки з корисними порадами. Акція мала назву «Калейдоскоп корисних порад «Культура здоров’я»».

Також у приміщенні центрального корпусу Національного університету «Острозька академія» упродовж дня, 10 квітня, тривав благодійний ярмарок «Я – моє здоров’я – моє життя». Під час акції студенти збирали кошти на протиалергічні подушки в дитяче відділення Острозької центральної районної лікарні. Студенти купували кондитерські вироби, солодощі та фрукти, жертвуючи кошти на благодійність.

11 квітня студенти спеціальності «Психологія», «Громадське здоров'я» та  «Економіка» мали можливість послухати лекцію на тему: «Проблеми залежностей особистості», яку прочитав  кандидат медичних наук, завідувач відділення обласної психіатричної лікарні  Сергій Загородній.

Це вже не перший захід, присвячений темі залежностей, кілька років поспіль зі студентами обговорюються актуальні теми залежностей та шкідливих звичок. Зокрема минулого року колективом кафедри було розпочато цикл інформаційно-просвітницьких заходів щодо пропагування здорового способу життя та боротьби зі шкідливими та соціально-небезпечними звичками.

Лектор порушував питання, що стосувалися згубної дії наркотиків, алкоголю, тютюну. Доповідач навів приклади складних випадків отруєння наркотичними й психотропними речовинами, які негативно впливають на психічні та фізичні можливості людини. Також лектор вказав і на інші актуальні залежності, зокрема ігрову залежність, залежність від інтернету та соціальних мереж, а також емоційну залежність у взаєминах з людьми.

У ході обговорення Сергій Загородній підкріплював розповідь реальними фактами із взаємодії з хворими та залежними особами, з якими йому довелося не тільки спілкуватися, а й займатися безпосереднім лікуванням.

Також до дискусії долучилася викладач кафедри громадського здоров’я, кандидат психологічних наук Анна Гільман. Психолог пояснила студентам, як працювати із особою, що має залежність і які основні завдання психолога під час роботи з клієнтом.

Окрім того, упродовж тижня студенти першого курсу спеціальності «громадське здоров’я» проводили анкетування на тему: «Ставлення до здоров’я у студентської молоді». Опитування передбачало питання різного роду, зокрема такі: «Чому, на Вашу думку, люди вдаються до звичок, які шкодять здоров’ю?», «У яких випадках Ви звертаєтесь за допомогою до психолога?», «Які методи формування у Вас здорового способу життя використовують Ваші батьки?», «Як Ви піклуєтесь про своє здоров'я?».