*

Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Учні Острожчини змагалися на олімпіаді з громадського здоров'я

05 грудня 2019

У Національному університеті «Острозька академія» п'ятого грудня відбулася олімпіада з громадського здоров’я. Учасниками заходу стали учні 8-10 –х класів Грем’яцької ЗОШ І-ІІІ ст., Оженинської ЗОШ І-ІІІ ст., НВК «Оженинської ЗОШ І-ІІІ ст., (ліцей), ДНЗ ім. Т.Г. Шевченка, Хорівської ЗОШ І-ІІІ ст. та Розвазької ЗОШ І-ІІІ ст.

Мета олімпіади — активізація опорних знань учнів з біології, хімії та основ здоров’я, створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу учнів, їх професійної орієнтації на спеціальність «Громадське здоров’я».

Переможців визначала спеціально створена комісія у складі викладачів кафедри громадського здоров’я Наталії Кулеши й Анни Гільман та директора центру духовно-морального виховання Надії Дрель.

«На етапі постановки життєвих цілей та в перспективі вибору професії важливим є виявлення обдарованої молоді, її інтелектуальних здібностей. Достатньо високі результати виконаних завдань з біології та основ здоров’я вказують на епізодичний контроль з боку керівників навчальних закладів за результативною роботою зі здібними та обдарованими учнями» — зауважила заступниця завідувача кафедри громадського здоров’я Анна Гільман.

Переможцями олімпіади стали:

  • І місце (серед учнів 10-х класів) Вольчевська Яна (Грем’яцька ЗОШ І-ІІІ ст.)
  • І місце (серед учнів 10-х класів) Горощук Анастасія (НВК «Оженінська ЗОШ І-ІІІ ст., (ліцей), ДНЗ ім. Т.Г. Шевченка) 
  • І місце (серед учнів 9-х класів) Апанчук Роман (НВК «Оженінська ЗОШ І-ІІІ ст., (ліцей), ДНЗ ім. Т.Г. Шевченка)  
  • І місце (серед учнів 8-х класів) Лізак Даниїл (Хорівська ЗОШ І-ІІІ ст.) 

«Формат олімпіади додав змагальницького духу серед учнів у ході виконання завдань. Аналіз виконаних робіт дав можливість зробити висновки про достатню наукову підготовку учасників, учні проявили інтерес упромоції здоров’я. Участь у олімпіаді дала змогу учням проявити себе, здійснити моніторинг знань і підвищити самооцінку. У процесі олімпіади створюється певна ситуація успіху, де є різні емоції від різного результату, тому виникає потреба в асиміляції досвіду і самоаналізі помилок, над якими ще потрібно попрацювати» — зауважила очільниця комісії, старший викладач кафедри громадського здоров’я Наталія Кулеша.

Наприкінці олімпіади викладач кафедри громадського здоров’я Анна ГІЛЬМАН провела учням майстер-клас «Дослідження нітратів в овочах і фруктах».