Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Oстрозькій академії відбувся науково-методичний салон педагогів виховного циклу

06.02.2019

Виховання та навчання починаються з найперших років існування і тривають до кінця життя.

Платон

5 лютого поточного року в Національному університеті «Острозька академія» було проведено науково-методичний салон «Студентське та учнівське самоврядування: проблеми та перспективи співпраці».

Роль організаторів взяли на себе факультет міжнародних відносин та його Наукове товариство студентів та аспірантів імені Олександра Оглоблина. Гостями заходу були педагогічні працівники виховного циклу (заступники директорів шкіл з виховної роботи, педагоги-організатори) Полонської міської об’єднаної територіальної громади (Хмельницька область).

При реєстрації кожен мав змогу отримати невеличку валентинку із «вітанням» від відомих українських та світових діячів науки, культури та мистецтва. Серед них, можна було віднайти особливу та отримати приємні подарунки.

Учасників науково-методичного салону привітали Алла Атаманенко, декан факультету міжнародних відносин, доктор історичних наук, професор та Назар Мартинюк, голова Наукового товариства студентів та аспірантів імені Олександра Оглоблина.

Першою частиною салону був теоретичний модуль, де студентами Академії було виголошено декілька змістовних доповідей про особливості та перспективи взаємодії студентського та учнівського самоврядування, їхні спільні та відмінні риси. Цікавими були пропозиції доповідачів про удосконалення роботи учнівських об’єднань на прикладі організації різноманітних заходів, які вже давно є традиційними для НаУОА.

Заступник голови Братства спудеїв НаУОА, голова секції міжнародних відносин та світової політики Наукового товариства, секретар студентської ради факультету міжнародних відносин, організатор молодіжної Моделі ООН в університеті, студент IV курсу спеціальності «Міжнародні відносини» Валерій Мирончук зробив наголос на учнівському самоврядуванні в школі як першій сходинці вдалої реалізації активної особистості в закладі вищої освіти.

Перший заступник голови Наукового товариства імені О. Оглоблина, студент IV курсу спеціальності «Історія» Олександр Мартинюк розповів про свою участь у міжнародній студентській школі «Згадуючи конфлікти, думаючи про минуле: пишемо історію разом», наголосивши, що ідеї подібних проектів слід використовувати та втілювати в закладі освіти будь-якого рівня.

Про те, що успішний школяр, який проявляє себе в організації та роботі учнівського самоврядування, продовжує розвивати свої здібності в університетському житті та, як наслідок, зростає свідомим та успішним громадянином держави із лідерськими якостями розповів Дмитро Свердлюк, голова студентської ради факультету міжнародних відносин, студент ІІІ курсу спеціальності «Історія та археологія».

Корисним та цікавим був психологічний тренінг, який провела кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри громадського здоров’я Наталія Кулеша.

У практичній частині учасникам салону було запропоновано виконати низку інтерактивних вправ, опрацювати результати анкетувань, побесідувати про те, чи не заважає активна громадська робота головній меті навчально-виховного процесу — здобуттю якісних та міцних знань, а головне: чи шкільне та студентське самоврядування розвиває ключові життєві компетентності, формує налаштування на навчання упродовж життя.

Опісля відбулися «дискусійні гойдалки». За круглим столом педагогічні працівники та студенти обговорили особливості організації самоврядування в школах та університетах. Опираючись на вже здобутий досвід, студенти вказали на те, що хотіли б змінити в роботі з учнями, висловили свої поради. Спілкування пройшло у дружній атмосфері.

Перерви між частинами методичного заходу також були цікавими та змістовними. Усі охочі мали змогу переглянути цікаві відеоролики та дізнатися, як їхнє ім’я звучить та пишеться японською мовою, завдяки студентці ІV курсу спеціальності «Історія» Інні Костюкевич, а також побувати на екскурсії Острозькою академією.

Наприкінці було підбито підсумки роботи науково-методичного салону, обговорено його результати та ефективність, а його учасникам було видано сертифікати та книги-подарунки, які були люб’язно надані НДЦ «Інститут досліджень української діаспори імені професора Любомира Винара» НаУ ОА (інституту, в свою чергу, вони були подаровані Науковим товариством імені Шевченка в Америці для поширення в Україні). Зі словом подяки від гостей звернулась головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади Оксана Штаба.

Завершилося зібрання на дуже позитивній ноті — усі охочі мали змогу помилуватися гарними краєвидами та відвідати справжнє «лебедине озеро» на околиці Острога, яке стало туристичною принадою цього сезону.

Організатори висловлюють щиру подяку відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади, його методичному кабінету та усім, хто долучився до проведення заходу та плекають надію на подальшу плідну співпрацю!