Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії ділилися секретами роботи з дітьми психологи-практики

04.09.2019

У студентів нової спеціальності «Початкова освіта», яку цьогоріч започаткували на факультеті політико-інформаційного менеджменту в Національному університеті «Острозька академія», перший навчальний тиждень розпочався продуктивно. Доктор психологічних наук, професор кафедри психології та педагогіки Галина Гандзілевська запросила до університету психологів, які працюють у школах з дітьми в Україні та за кордоном. 

У середу, 4 вересня, першокурсники мали можливість поспілкуватися із юнгіанським аналітиком, гештальт-терапевтом, головою Школи гуманістичної психології і психотерапії «Humanity» та дитячого напрямку КГУ Оленою Ратінською. Пані Олена Ратінська поділилася з майбутніми вчителями досвідом роботи з дітьми у державних та приватних установах. Розповіла студентам про психологічні фактори розвитку дитини в різних класах, особливості групування школярів, ознаки лідерства тощо. Також лекторка наводила приклади ігор для школярів, які допоможуть їм краще познайомитися та згрупуватися. 

Згодом до них приєдналися також студенти-журналісти, які вивчають дисципліну «Дизайн мислення». Для присутніх Олена Ратінська розкрила поняття «булінгу», «мобінгу» та «конфлікту». Також розповідаючи про лідерство, пані Олена звернула увагу на поняття «агресор»:

«Дуже часто агресор обирає собі дитину, яка не є дуже активною, не може себе захистити і починає її цькувати. У цій ситуації робота шкільного педагога і психолога повинна бути спрямована на те, щоб жертва почала себе поважати, вміла використовувати різні засоби, щоб зупинити агресора. Завдання вчителя цю динаміку трохи розвернути».

Завершила свій візит до Острозької академії пані Олена Ратінська майстер-класом для магістрів-психологів на тему: «Самопрезентація психолога-практика в професійній діяльності». 

А вже 6 вересня на заняття до першокурсників «Початкової освіти» завітала спеціаліст у галузі позитивної психології з елементами арт-терапії, тренер програми профілактики і промоції здоров’я «Аптечка Першої Емоційної Допомоги», реалізатор міжнародної програми «Przyjaciele Zippiego» Вікторія Кондратюк. Вона поділилася досвідом роботи у зарубіжних школах, розповіла про шкільне життя за кордоном. Темою їхнього заняття була: «Школа моєї мрії». 

«Студенти-першокурсники повинні, перш за все, зрозуміти під час навчання, чи хочуть вони працювати з дітьми у школі. Для кожного студента сьогодні важливим є, окрім навчання, практичний досвід, тому раджу не гаяти часу, а брати участь у різних тренінгах, семінарах, спробувати працювати з дітьми. Адже головною метою кожного студента є працювати на тій роботі, яка приносить задоволення і можливість реалізовувати свої плани», – зауважила Вікторія Кондратюк. 

Окрім того, пані Вікторія теж наводила приклад ігор, які можна проводити з дітьми, аби краще пізнати їх та надати можливість кожній дитині жити в школі їхньої мрії. 

«Одне із завдань освітньої сфери – це відчувати те, що відбувається навколо. Саме на це і були спрямовані зустрічі студентів спеціальності «Початкова освіта» із провідними психологами-практиками. Досить гострою на сьогодні є проблема булінгу, зокрема кібер-булінгу. А тому першочергове завдання сучасної школи – навчити дитину критично мислити і висловлювати свої думки та емоції, співпереживати. Майбутні фахівці початкової школи мають уже сьогодні задуматися, що вони повинні робити в цьому напрямку, бути готовими до змін, які зараз переживаємо, постійно поповнювати свою «скриньку» майстерності новими ідеями, знайомитися з вітчизняним та зарубіжним конструктивним психолого-педагогічним досвідом», – зазначила Галина Гіандзілевська.