Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Студент факультету міжнародних відносин Олександр Мартинюк взяв участь в роботі Міжнародної студентської школи

30 листопада 2018

29 листопада 2018 року на розширеному засіданні колегії Наукового товариства студентів та аспірантів ім. О. Оглоблина факультету міжнародних відносин Національного університету «Острозька академія» відбулася презентація міжнародної студентської школи «ЗГАДУЮЧИ КОНФЛІКТИ, ДУМАЮЧИ ПРО МИНУЛЕ: ПИШЕМО ІСТОРІЮ РАЗОМ».

Про сам проект, його мету, цілі та здобутий досвід розповів один з учасників школи, студент 4 курсу спеціальності «Історія», перший заступник голови зазначеного Наукового товариства Олександр Мартинюк.

Реалізатор проекту – Берлінське відділення міжнародного історико-просвітницького, правозахисного та благодійного товариства «Меморіал» за підтримки Міністерства іноземних справ ФРН (програма «Співробітництво з громадянським суспільством в країнах східного партнерства та Росії»), Меморіального центру Голокосту «Бабин Яр» (Україна) та Незалежного фонду «Нова колекція» (Перм, Росія).

Метою заходу було напрацювання навичок аналізу маніпуляцій історичним матеріалом, протистояння розпаленню конфліктів на базі історичної пам’яті, полеміки з конфліктно-орієнтованою риторикою, роботи з травматичним історичним матеріалом на базі принципів відповідальності, вищої цінності людського життя та гідності, поваги до культурного та наративного різнобарв’я.

У проекті взяли участь студенти з Білорусі, Німеччини, Росії та України. Влітку відбувався відбір до команд з п’яти студентів від кожної країни-учасниці. Кандидатам на участь у проекті потрібно було надіслати CV та мотиваційні листи з описанням власного бачення проблеми спільного опрацювання минулого.

Проект проходив у три етапи.

Перший, 3-4 жовтня 2018 року, – підготовчий семінар для учасників з України. Він відбувся у стінах меморіального центру Голокосту «Бабин Яр». Там учасники (з Дніпра, Києва, Харкова, Львову та Острога) мали змогу познайомитись один з одним, розказати про свої наукові інтереси, чому їх зацікавив цей проект тощо. Головним завданням цього заходу було створити презентацію, яка б продемонструвала обрані під час семінару конфліктні вузли пам’яті національної історії. Координатором з України стала Оксана Довгополова, доктор філософських наук, професор кафедри філософії та методології пізнання Одеського національного університету імені І.І. Мечникова.

Другим етапом проекту (14-21 жовтня 2018 року) була міжнародна студентська школа в Кутаїсі (Грузія) за участю вже підготованих команд. Вона передбачала таку робочу програму: оволодіння практик роботи в конфліктній ситуації та засвоєння оптики іншої людини; теоретична робота з викладачами; практична робота студентів міжнародних групах. Змістом студентської роботи в міжнародних групах була розробка параграфів підручника з історії, що може використовуватись в кожній з країн-учасниць.

Третій етап проекту (листопад-грудень 2018 року) передбачав презентацію результатів проекту в місцевих ЗМІ, закладах вищої освіти, майданчиках неформальної освіти та громадянських форумах.

«Я абсолютно переконаний, що цей проект має беззаперечне право на життя та подальший розвиток. Він буде корисним усім студентам, що цікавляться історією, міжнародними відносинами, політологією, конфліктологією, конфліктами пам’яті, проблемами історичної пам’яті та комеморації тощо. Тож, заохочую студентів брати участь у подальших школах цього проекту, збагачувати власний саморозвиток, ділитись ідеями, власними роздумами  та практичним досвідом з міжнародною студентською спільнотою», – розповідає Олександр Мартинюк.