Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Про якість освіти та управління університетами говорили з Тарасом Фініковим

26 червня 2018

У Національному університеті «Острозька академія» 25 червня відбувся семінар з питань якості освіти та управління університетами за участю Президента Міжнародного фонду досліджень освітньої політики Тараса Фінікова.

Представники професорсько-викладацького складу, серед яких декани факультетів, завідувачі кафедр, заступники деканів з якості освіти, обговорили з експертом зміни до Закону України «Про вищу освіту» щодо питань якості освіти та управління університетом.

«У 2014 році Верховна Рада України прийняла новий прогресивний і проєвропейський Закон „Про вищу освіту“ N 1556-VII, який мав призвести до кардинальних змін системи нашої вищої освіти, що повинні були забезпечити сталий розвиток суспільства шляхом підготовки конкурентоспроможного людського капіталу та утворення надійного фундаменту для розвитку високоефективної інноваційної економіки.

Проте, на жаль, темпи проведення нагально необхідних змін, так потужно розпочатих одразу після прийняття цього Закону, сьогодні значно сповільнились. Спостерігається стагнація вищої освіти, стрімке падіння її якості та колосальна міграція нашої молоді за кордон.

Вважається, що однією з причин, які призвели до виникнення такого скрутного положення стало те, що цей спеціальний закон було прийнято ще до нового базового Закону „Про освіту“. Через це багато запропонованих ним нововведень виглядали передчасними і не були підкріплені загальною нормативною рамкою регулювання освітньої сфери», — йдеться в ПОЯСНЮВАЛЬНІЙ ЗАПИСЦІ до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України „Про вищу освіту“ щодо зміни системи управління закладами вищої освіти».

Тарас Фініков окреслив проблеми, пов'язані з якістю освіти, розкрив шляхи розвитку освітньої галузі та здійснив аналіз закладів вищої освіти України в контексті означеного питання. Також експерт презентував нещодавно видану монографію «Локальні системи управління якістю: світовий досвід та українські практики побудови».

Наприкінці семінару Тарас Фініков дав відповіді на поставлені проблемні питання від професорсько-викладацького складу Острозької академії.

Ректор НаУОА, професор Ігор Пасічник подякував Тарасу Володимировичу за візит та плідну дискусію під час семінару. 

«Сучасні університети стоять перед багатьма викликами. Тому зміни до Закону України „Про вищу освіту“ є цілком виправдані у контексті суспільних реалій. Ефективне управління і висока якість освіти — це важливі передумови розвитку сучасного університету. Колектив Острозької академії постійно працює над удосконаленням надання освітніх послуг. Яскравим свідченням цього є проведення в університеті семінарів з якості освіти і в результаті — видання методичних рекомендацій щодо створення конкурентоспроможних освітніх програм та робочих програм навчальних дисциплін», — зазначив Ігор Пасічник.