Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Свобода творчості: про суспільні вади, оригінальний стиль та сукню з відеокасет

17 травня 2018

Лекція-демонстрація від Євгена Мальчика в рамках Тижня гуманітарного факультету

16 травня в НаУОА відбулася лекція студента Євгена Мальчика про розвиток творчості, пошуки власного стилю та нестандартних ідей і початок створення відео, анімацій та колажів. Почав займатися фотографією Євген близько 6-7 років тому.

«Починалося все з аматорства, у принципі так і закінчилося — єдине, що все вдосконалювалося внаслідок мого зацікавлення цим», — коментує Євген.

Студент ділився власним розумінням про те, хто такий справжній фотограф та чому знимкування пташок та квітів — це не показник рівня професіоналізму: «Із часом той навіяний стереотип, що справжній фотограф може спіймати птаха в польоті, класно й відразу зловити якийсь цікавий момент для майбутнього репортажу, розвіявся. Так, у мене це теж було. Але це не так цікаво. Це звичайна робота, „усе як в усіх“». Лектор розповів, що в нього завжди було бажання кардинально змінювати кольори на фото.

Переломним етапом у своїй творчості він вважає побачені на просторах Інтернету два кадри, які, на думку самого лектора, сприяли «краху стереотипу». Це були світлини з Vogue Леді Гаги та Мадонни. Кардинально змінені, інтенсивно оброблені та відретушовані.

В афіші подію було анонсовано під назвою «Свобода творчості». На лекції Женя пояснив, що це означає для нього: «Власне, у цій творчості ви самі собі регулюєте цю обмеженість свободи. Ви самостійно ставите межу, яка, в разі якщо ви її переступите, сигналізуватиме, що все, це вже не фотографія, а колаж чи ілюстрація. Займаючись творчістю, ми самі можемо регулювати коефіцієнт нашої свободи, свого вибору».

Під час будь-якої фотосесії Женя залишається не тільки фотографом, а ще й дизайнером: продумує костюми, аксесуарами та інший стаф, працює з декораціями. Сукню для однієї серії робіт було зроблено зі стрічок, взятих з відеокасет, а одну маску розшили звичайними виделками. Для виготовлення сукні знадобилося 80 касет. Активно використовують одяг із секондхенду або цікаві вінтажні речі, які буквально було врятовано від можливого потрапляння на сміттєзвалище.

Роботи Жені обов’язково мають зміст. Часом ідея фотозйомки прочитується в одному фото, часом уся серія є відображенням людських вад чи несе з собою певний меседж, закликаючи замислитись над актуальним та переглянути власні пріоритети. Наприклад, цікавою є ідея фотозйомки «Сновиди», а також відео-повідомлення про те, як чимала кількість людей поводить себе на застіллях, або вбиває тварин заради хутра та шкіряних сумочок. Усі ці не надто привабливі моменти нашого життя метафорично втілено у творчості Євгена Мальчика. Люди, які перетворилися на пончиків та потонули в молоці, вплив маси на особистість й спроби знищити оригінальність, довгі стрункі ноги як один із проявів нав’язування поняття про ідеальність...

«Це фактично моя ідея в житті: ця індустріалізація та розвиток міст і витіснення територій для повноцінного існування тварин», — підкреслює Євген. Ця ідея втілена, зокрема, в одній із робіт фотографа, де зображено людей, що їдять вишні, а на задньому тлі ображений рухається обрієм їжак. На наступному колажі Євгена бачимо війну за їжу.

На лекції фотограф демонстрував власні фото, колажі, анімації та відео, відкриваючи завісу над тим, що було насправді за готовою світлиною, показуючи оригінали, ділився невеличкими лайфхаками й щоразу доводив, що справжній фотограф — це оригінальний, впізнаваний стиль, нетипові, подекуди дивні, локації та цікаві ідеї.