Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Студенти Острозької академії переймали досвід у німецьких журналістів

16 лютого 2018

У Національному університеті «Острозька академія» 15 лютого відбувся семінар, який провели для студентів німецькі журналісти Інго Петц та Клеменс Шьоль, які поділилися зі студентами своїм понад 15-річним досвідом у сфері медіа.

Зустріч відбулася у рамках проекту «Association 4U» на підтримку виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом. Впродовж трьох годин розмову було сфокусовано на двох темах: журналістські стандарти та мова ненависті і використання термінології журналістами (зокрема, в збройних конфліктах та у висвітленні життя меншин).

«Загальною метою заходу є просування, підтримання журналістських стандартів. Це чудова нагода на життєвому рівні показати проблеми, що постають перед новим медіа. Я хотів би, щоб учасники заходу перейняли знання та використовували їх у своїй діяльності. Адже нам потрібна відповідальна та незалежна журналістика», — розповів старший експерт з питань комунікацій «Associatiion 4U» Іван Гайванович.

Серед присутніх були студенти спеціальності «Журналістика» різних курсів. Кожен з яких, мав змогу особисто поспілкуватися з іноземними експертами та подискутувати, зокрема, на тему «Обмеження прав журналіста на законодавчому рівні». Учасники разом зі спікерами порівнювали політичні ситуації двох країн: України та Німеччини; з’ясовували проблеми та способи їх вирішення.

«Головною різницею є обмеженість» — зазначає журналіст Інго Петц. — «Я думаю, що українські медіа працюють за тими ж самими стандартами, але стандарти тут зазнають більше викликів ніж в Німеччині. Однією з головних проблем є власність українських медіа. Тому що більшість телевізійних каналів належать олігархам чи політикам, які діють за власними інтересами. Те ж саме стосується радіопрограм та місцевих газет. Друга проблема — економічна криза. Якщо журналіст мало заробляє, тоді йому важко бути незалежним. Звідси небезпека — він може бути куплений. Останній момент те, що українські стандарти зазнають виклики у зв’язку з війною. Таким чином, люди опиняються у сітях пропаганди».

«Допомогти побачити» — саме таку ціль визначає для себе журналіст Кламенс Шьоль. Він сподівається, що завдяки проекту українські журналісти зможуть відкрити проблеми вітчизняного рівня та не боятися долати їх.

«Мені дуже сподобався воркшоп. Я вважаю, що проведення таких тренінгів має велику користь для студентів. Адже журналістам важливо завжди бути в тренді, дізнаватися про інші шляхи розвитку, а не тільки фокусуватися на тому, що дають в університеті», — поділилася враженнями студентка 2 курсу спеціальності «Журналістика» Марія Очеретяна.


«Цей захід став чудовою можливістю для студентів нашого університету, аби поспілкуватися з досвідченими практиками з-за кордону, задати важливі питання та дізнатися про найсвіжіші тренди в питаннях медіа-законодавства та журналістської праці в цілому. Гадаю, що організатори проекту успішно виконали свою місію, тому юні журналісти зможуть використовувати отримані знання по-максимуму», — розповів cтарший викладач кафедри журналістики Роман Шулик.