Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

В Острозькій академії обмінювалися досвідом інтерактивного викладання юридичних дисциплін

10 червня 2018

У Національному університеті «Острозька академія» 8-9 червня відбувся семінар-практикум з обміну досвідом інтерактивного викладання юридичних дисциплін. У заході взяли участь 20 представників професорсько-викладацького складу з Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого та Навчально-наукового інституту права імені І. Малиновського Національного університету «Острозька академія», відкритих до інновацій у викладанні. Реалізація семінару-практикуму стала можливою завдяки підтримці американського народу, зокрема Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках Програми USAID «Нове правосуддя».

Мета заходу — формування спільноти викладачів, що практикують інтерактивні методи викладання юридичних дисциплін, їх професійний розвиток та обмін досвідом; сприяння вдосконаленню професійної спроможності майбутніх правників через удосконалення юридичної освіти у правничих школах України.

За словами співорганізаторки заходу, викладачки кафедри теорії та історії держави і права Навчально-наукового інституту права ім. І. Малиновського Національного університету «Острозька академія» Марії Цип’ящук, такий захід в Острозькій академії відбувається вперше для викладачів юридичних дисциплін. Крім українських практик та їх інтерпретацій, учасники також змогли отримати знання про іноземний досвід у цьому напрямі. Зокрема, про інтерактивні елементи підготовки правників в США (Interactive Elements of a J.D. Education in the U.S.) розповіла Елена Ї, J.D. (Школа права Університету Каліфорнії, Берклі), адвокатеса, дослідниця за Програмою Фулбрайт в Національному юридичному університеті імені Ярослава Мудрого.

«Острозька академія завжди відкрита для проведення таких заходів. Приємно, що адміністрація університету підтримує ініціативи, спрямовані на розвиток і вдосконалення професійної майстерності професорсько-викладацького складу», — ділиться враженнями Марія Цип’ящук.

Як стверджує асистент кафедри кримінального права Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого Олександр Комаров, українська освіта дещо замкнута у собі. Тому саме такі семінари-практикуми важливі для обміну досвідом, на яких можна почерпнути багато корисної інформації щодо інтерактивних методик викладання.

«Насправді вони дуже прості у застосуванні, але про них чомусь забувають», — зауважує пан Олександр.

Під час семінару-практикуму учасники обговорювали досвід використання інтерактивних методів викладання у правничих школах як елемент постійного вдосконалення юридичної освіти, визначали кращі практики інтерактивного викладання юридичних дисциплін та можливості їх впровадження у навчальний процес.

«Цей семінар є практичним кейсом щодо вдосконалення якості освіти в нашому університеті. Інтерактивні методи, розглянуті під час заходу, можуть використовувати викладачі інших факультетів, обравши прийнятні для досягнення результатів навчання та розвитку компетентностей як загальних, так і фахових», — коментує помічниця ректора Національного університету «Острозька академія» зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти Вікторія Волинчук.