Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Викладачі Острозької академії провели семінар-практикум для шкільних психологів та вчителів української мови і літератури

10 січня 2018

10 січня 2018 року на базі Острозької загальноосвітньої школи № 1 відбувся семінар-практикум для шкільних психологів та вчителів української мови і літератури, де було презентовано результати наукових досліджень доцента кафедри психології та педагогіки НУ «ОА» Гандзілевської Г.Б. на тему «Психологія життєвих сценаріїв у акмеперіоді українських емігрантів» та викладача кафедри міжнародних відносин Каламаж В.О. на тему «Психологічні особливості ефективності групової проектної діяльності студентів під час вивчення іноземної мови».

Відповідно розробленій теоретико-прогностичній моделі життєвого сценарію Гандзілевською Г.Б. було запропонувано для обговорення результати психологічного аналізу метафоричних наративів Острозьких письменників-емігрантів. Для впровадження цих результатів у навчальний процес Каламаж В.О. презентувала засоби групової проектної діяльності, які є ефективними і при вивченні іноземної мови.

Окрім того, у формі тренінгу викладачі ознайомили учасників з можливостями психотехнік у діагностиці та корекції життєвого сценарію, та презентували сертифікатні програми Інституту практичної психології та психотерапії Національного університету «Острозька академія», де застосовують ці методи.