Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Викладачі факультету романо-германських мов відвідали Німеччину

07 червня 2018

Викладачі факультету романо-германських мов Національного університету «Острозька академія» із 14 по 25 травня брали участь у програмі міжнародного професійного обміну, організованої міжнародним відділом CHANCE International організації CHANCE BJS gGmbH за сприяння фонду Stiftung DRJA. Німецькі партнери запропонували програму професійного розвитку для викладачів «Go-non formal!», що передбачала серію тренінгів, спрямованих на розвиток компетентностей неформального навчання та впровадження цих підходів в контексті як формальної освіти, так і окремих молодіжних обмінів.

Упродовж 12-ти днів українська команда спільно з учасниками з Німеччини та Росії знайомилися з різними аспектами неформальної та інформальної освіти, обговорювали особливості проведення молодіжних обмінів, їхні складові та умови, необхідні для їх здійснення. Крім того, особливу увагу було приділено визначенню компетентностей, якими потрібно володіти учасникам, організаторам та фасилітаторам, що залучені до таких програм.

Кожного дня учасники долучалися до цікавих та змістовних тренінгів, спрямованих на розкриття окремого питання, пов’язаного з організацією та проведенням молодіжного обміну. Фасилітатори, які працювали на високому професійному рівні, вдало поєднували різні форми та формати роботи — обговорення в малих групах, мозковий штурм, метод шести капелюхів, творчі завдання, а також всіляко сприяли відкритості й обміну думками, ідеями та досвідом.

На завершальному етапі програми було окреслено коло можливостей для здійснення німецько-українських молодіжних обмінів та представлено фонди й організації, що спеціалізуються на підтримці різноманітних молодіжних проектів. Крім того, українській команді було запропоновано розробити ідеї для молодіжних проектів, що могли б бути реалізовані в рамках німецько-українських обмінів.

Викладачі не лише мали змогу обмінятися своїм професійним досвідом, але й збагатили його новими методами та підходами до роботи з молоддю, ознайомилися з можливостями втілення цікавих молодіжних проектів у співпраці з німецькими партнерами.

Попри насичений графік тренінгів, організатори потурбувалися і про культурну складову програми, запропонувавши цікаві екскурсії Берліном, завдяки чому українські учасники дізналися багато цікавого про німецьку столицю та змогли повніше відчути унікальну атмосферу цього чудового міста.

Українська команда щиро дякує організаторам проекту — міжнародному відділу CHANCE International, а саме: Лілії Пішвановій, Анастасії Пушкарьовій, волонтерам Олегу Шульзі та Дарії Белоус. Окрема подяка керівнику групи — завідувачу кафедри індоєвропейських мов НаУОА Вікторії Поліщук, яка вже довгий час підтримує співпрацю з CHANCE International, завдяки чому в німецько-українських обмінах взяла участь ціла низка студентів факультету романо-германських мов.

«На мою думку, кожен педагог завжди повинен шукати можливості покращити свою професійну майстерність. Нещодавно я мала унікальну нагоду взяти участь у стажуванні, яке було спрямоване на методи неформального навчання. Отриманий досвід є надзвичайно цінним, адже сприятиме підвищенню ефективності навчального процесу, а також покращенню мікроклімату в групах. Хотіла б також зауважити, що окрім семінарів та воркшопів в нашій пам’яті залишаться спогади про Берлін, який вразив своєю історією та архітектурою», — ділиться враженнями кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри міжнародної мовної комунікації Світлана Олішкевич.