Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Делегація з Острозької академії обговорила з партнерами шляхи реалізації проекту INCGC

05 травня 2018

Фахівці Центру професійної та кар’єрної орієнтації Національного університету «Острозька академія» взяли участь у транскордонному з’їзді в рамках реалізації проекту «Підвищення конкурентоздатності випускників на ринках праці України і Білорусі шляхом створення транскордонної мережі університетських Центрів професійного і кар’єрного консультування» (INCGC).

До Луцького національного технічного університету з’їхалися представники із університетів Білорусі та Острога, аби обговорити питання профорієнтації молоді та впровадити нові механізми кар’єрного спрямування студентів та школярів.

Варто зазначити, що проект реалізується за підтримки EaPTC Belarus-Ukraine, Представництва ЄС в Україні та Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Його розпочато у грудні 2017 року і триватиме 14 місяців. Головним партнером визначено Національний університет «Острозька академія», співзаявниками є Луцький національний технічний університет, Гомельський державний університет імені Франциска Скорини й Брестський державний університет ім. О.С. Пушкіна. Загальною метою є покращення умов життя місцевого населення шляхом підвищення конкурентоспроможності молоді на ринках праці України та Білорусі.

«Маю надію, що такі заходи сприятимуть зближенню наших країн та інституцій і ми сформуємо ефективну транскордонну мережу, яка дозволить підсилити наших випускників, аби вони могли в подальшому розвивати наші держави», — зазначив у вітальному слові ректор Луцького національного технічного університету Петро Савчук.

Керівник відділу міжнародного співробітництва та фандрайзингу НаУОА Едуард Балашов детальніше розповів про проект та заплановані заходи для його реалізації.

«Дана проектна заявка готувалася ще у 2016 році, нас надихнула пропозиція від Брестського університету імені Пушкіна. У результаті спільної роботи ми сформували тематику проекту, спрямовану на учнів старших класів, університетів, фахівців із професійної кар’єрної орієнтації. На базі кожного університету ми плануємо створення центрів професійного консультування. Ми раді повідомити, що такий центр в Острозькій академії уже офіційно відкритий і ми розпочали його діяльність, провівши перше професійне орієнтування наших студентів. До того ж, ми частково почали проводити семінари та майстер-класи, обмін досвідом, між учасниками консорціуму, зустрічі із роботодавцями й поширення результатів проекту. Водночас, кожен університет має здійснити профконсультування серед більше як 1 тисячі студентів у кожному ЗВО та не менше тисячі школярів у регіоні, за допомогою спеціального програмного забезпечення, аби допомогти визначитися із вибором університету та професії», — розповів Едуард Балашов.

Зустріч науковців із Білорусі та НУ «Острозька академія» тривала три дні. Упродовж цього часу, представники делегацій взяли участь у семінарах і тренінгах, пройшли електронне профорієнтаційне тестування та взяли участь в індивідуальному тестуванні.