Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Студентам «Острозької академії» розповіли таємниці туристичного бізнесу

01 грудня 2018

У Національному університеті «Острозька академія» 30 листопада власник двох українських філій всесвітньо відомої мережі туристичних агенцій TUI в місті Рівному та місті Києві Віталій Пізнюр провів бінарну лекцію для студентів-країнознавців різних курсів та викладачів кафедри країнознавства.

На початку зустрічі Віталій розповів про свій професійний шлях — від гіда у невеликій турфірмі до директора двох великих філій цілої мережі:

«Я прийшов у туризм, як у хобі, а зараз для мене це бізнес… Проте моя прерогатива – робити людей щасливими».

Експерт поділився досвідом та розповів, яких помилок у професії варто уникати. На його думку, потрібно добре аналізувати ринок перед відкриттям туристичного агентства, оскільки кожне місце має свою «цільову аудиторію».

Також Віталій окреслив ключові для роботи в туристичній сфері речі. Головною він вважає роботу з клієнтами, з якими потрібно бути на зв’язку 24\7. На думку експерта, варто знаходити особливий підхід до кожного клієнта. Ці речі націлені на те, щоб дати клієнту більше, ніж він очікує, бо ця обставина є запорукою повторного звернення саме до вашої фірми у майбутньому. Потім лектор закцентував увагу на творенні персонального бренду, що й сам активно впроваджує у практику. Промоцію себе він розглядає як найшвидший та ефективний спосіб виходу на ринок не тільки в туризмі, а й у будь-якій іншій галузі. Наприклад, гість веде власний YouTube-канал, де публікує блоги з інформаційних турів, під час яких відбувається перевірка готелів для своїх туристів.

Наприкінці лекції традиційно студенти мали можливість поставити запитання лектору. Слухачі поцікавилися найскладнішими і найнезвичайнішими аспектами роботи в турагентстві. Віталій поділився, що найважчим для нього є невдячна поведінка клієнтів, бо це забирає стимул працювати. А найбільш незвичним у практиці став тур із риболовлею в Норвегії.

Завідувач кафедри країнознавства Сергій Рудько підкреслив, що кафедра продовжить запрошувати фахівців із туризму на зустрічі зі студентами. Адже такі лекції сприяють підкріпленню отриманої теорії практичною інформацією.

 «Я справді загорілася новими ідеями після цієї зустрічі. Віталій розповів багато мотиваційних речей, якими я обов’язково скористаюся у своєму житті. Він є надзвичайно позитивною людиною, що поділилася з нами тим, який туризм є зсередини», – прокоментувала студентка групи Рс-31 факультету міжнародних відносин