Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Викладачі НаУОА брали участь у Школі з підвищення навиків написання наукових статей для викладачів "Академічна доброчесність у країнах, що розвиваються"

01.06.2018

Впродовж 29-31 травня викладачі Національного університету «Острозька академія», а саме: начальник юридичного відділу Ольга Романівна Балацька та викладач кафедри англійської мови та літератури Катерина Віталіївна Сімак брали участь у Школі з підвищення навиків написання наукових статей для викладачів «Академічна доброчесність у країнах, що розвиваються», яка відбувалася у с. Поляна Свалявського району Закарпатської області.

Школа відбувалася за підтримки Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні — SAIUP, що адмініструється Американськими Радами з міжнародної освіти, академічного видання SCS «Studies of Changing Societies», компанії «Антиплагіат» (Unicheck) та Університету Ферфілду (штат Коннектикут, США).

Програма Школи була спрямована на підвищення професійних навичок академічного письма англійською мовою серед викладачів закладів вищої освіти. В рамках Школи під керівництвом професорів Кетрін Нантц та Девіда Шмідта (Університет Ферфілд, штат Коннектикут, США) учасники були активно залучені до написання англомовних статей на тему академічної доброчесності, з метою публікації в спеціальному виданні Studies of Changing Societies (SCS) Journal. Більше про SCS Journal можна знайти тут http://www.scsjournal.org/.

Учасники Школи були також до інтерактивних воркшопів, виконання практичних завдань та кейс-вправ, що сприяли підвищенню їх професійних компетенцій з академічної доброчесності.

Висловлюємо слова щирої вдячності організаторам та тренерам Школи з підвищення навиків написання наукових статей для викладачів «Академічна доброчесність у країнах, що розвиваються», а також адміністрації університету за підтримку та сприяння професійного розвитку викладачів.