Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

“Командна робота допомагає швидше досягти успіху”

30 листопада 2017

У рамках Школи освітніх інновацій НаУОА 28-29 листопада відбулося друге заняття для викладачів, під час якого обговорювали партнерську взаємодію у роботі викладача.

«Ми розглядали викладача як ключову фігуру забезпечення освітнього процесу, важливість його взаємодії зі студентами, колегами у межах кафедри та університету загалом. Завдяки ефективній комунікації відбуваються розвиток і прогрес. На власних прикладах ми намагалися продемонструвати таку взаємодію»,

зауважила лекторка, помічник ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти НаУОА Вікторія Волинчук.

Під час лекції обговорювали важливість комунікації викладача із розробниками та гарантом освітньої програми. Викладач обов’язково має узгодити з кафедрою роль своєї навчальної дисципліни у процесі формування компетентностей студента певної спеціальності чи спеціалізації. Увесь колектив повинен працювати на досягнення спільних цілей, а для цього, переконані викладачі, необхідне обговорення спірних питань.

«На занятті ми підтвердили, що під час комунікації з’ясовується дуже багато моментів, які спочатку кожний трактує по-своєму, але у процесі обговорення всі сходяться на спільній думці. Ми підтвердили, що взаємодія і комунікація відіграють важливу роль у якості освіти, а командна робота допомагає швидше досягти успіху»,

підсумувала Вікторія Волинчук.

Наступне заняття Школи освітніх інновацій відбудеться 5-6 грудня і буде присвячене концепції робочої програми навчальної дисципліни.