Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

В Острозьку академію завітав професор Манітобського університету Орест Цап

28 вересня 2017

У Національному університеті «Острозька академія» 26 вересня відбулась зустріч з Орестом Цапом — професором Манітобського університету в місті Вінніпег, співзасновником фундації «Україна — діаспора».

Під час зустрічі порушували питання нових інтерфейс-технологій, їх наслідків для навчальної програми, розвитку та підготовки вчителя. Орест Цап презентував розвиток технологій у світі та Канаді зокрема. Присутні спостерігали, наскільки швидко технологічний прогрес заповнює наше життя. Модернізовані країни світу вже давно відійшли від громіздких комп’ютерів до більш мобільних, зручних та функційно-ефективних. Зокрема Орест Цап зазначив:

«75 % канадських підлітків мають власні мобільні телефони, а 64% дітей віком до 8 років вважають iPhone зручним для використання. Тому не дивно, що новинки в світі ІТ-технологій одразу мобілізуються в сферу навчання».

Пан Орест відверто каже, що українські «зелені дошки» (Greenboards) у Канаді вже давно стали чимось «музейним», а на зміну їм прийшли «білі дошки» (Whiteboards), тобто електронні, на яких одночасно можуть писати четверо людей. Окрім цього ноу-хау, вражають спеціальні окуляри та лінзи з влаштованими комп’ютерами; електронні годинники, які показують температуру повітря, тиск, змінюють колір залежно від вбрання; 3D принтери, за допомогою яких виготовляють та прикрашають кондитерські вироби, а також одяг та взуття; рюкзаки, у яких вбудована функція заряджання телефонів, щоб ми завжди могли залишатись на зв’язку; безліч технологій для концентрування та акумуляції уваги учнів. Всі ці досягнення значно полегшують педагогічно-виховний процес, проте не завжди вчителі встигають за своїми учнями, тому пан Орест жартома каже:

«Буває, коли проводжу лекцію студентам, мені здається, що вони моляться. Я думаю, що вони дуже релігійні, а не просто сидять у своїх телефонах».

На завершення зустрічі Орест Цап вручав подарунки присутнім студентам: футболки, CD-диски музичного гурту «SAMOTSVIT III», символічні емблеми тощо. Проте головним подарунком стали два iPod 4, які пощастило отримати студентці 4 курсу Басюк Катерині та студентці 3 курсу Андросюк Наталії факультету романо-германських мов.

«Я досі не вірю, що це відбувається зі мною. Я звикла до того, що нічого не дається нам просто так. Я вірю, що для того, щоб щось отримати, потрібно працювати, проте я неймовірно рада такому подарунку»,

поділилася враженнями від подарунку Катерина Басюк.

Декан факультету романо-германських мов Інна Ковальчук подякувала пану Оресту за цікаву та змістовну зустріч і висловила свої сподівання на подальшу співпрацю.

Також думками поділився й Орест Цап:

«Головне — це студенти, зацікавлена молодь, бо ж вони наше майбутнє. Ми приїжджаємо й додаємо цукру, перцю, перспективи у студентські будні. Я був в Острозі 7-8 років тому і зараз помітно, наскільки технологічно розвинулась академія».