Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Концепцію освітньої програми обговорювали на першому занятті Школи освітніх інновацій

24 листопада 2017

У Національному університеті «Острозька академія» 22-23 листопада відбулося перше заняття для викладачів у рамках Школи освітніх інновацій. Темою для обговорення була концепція освітньої програми. Лекторка, помічник ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти НаУОА Вікторія Волинчук розповіла про важливість освітньої програми у підготовці майбутніх фахівців та закцентувала увагу на структурних її компонентах.

Як розповіла пані Вікторія, за розробку освітньої програми та підготовку здобувачів вищої освіти за певною спеціальністю відповідає гарант ОП та проектна група у складі не менше трьох осіб, а за її реалізацію весь професорсько-викладацький склад відповідної спеціальності.

Крім цього, на лекційному занятті розглядали компетентності, якими повинен володіти здобувач вищої освіти, та програмні результати навчання як важливий структурний компонент освітньої програми відповідно до рівня вищої освіти.

«Освітні програми є тим складником якості освіти, який, відображає місію університету та визначає концепцію підготовки фахівця відповідної спеціальності чи спеціалізації. Важливо, щоб кожен викладач розумів місце своєї дисципліни в освітній програмі. Це допоможе якнайкраще сформувати компентності нашому випускникові, що дозволять йому в подальшому реалізувати себе повною мірою у професійному середовищі та своєю діяльністю творити позитивне майбутнє нашої країни»,

прокоментувала Вікторія Волинчук.

Нагадаємо, що під час Школи освітніх інновацій в Острозькій академії, яка триватиме упродовж цього навчального року, обговорюватимуть розробку освітніх програм, редизайн навчальних програм та особливості використання компетентнісного підходу у викладанні. Таке навчання для викладачів зумовлене імплементацією Законів України «Про вищу освіту» та «Про освіту», у яких значна увага зосереджена на важливості якості освітнього процесу.

За результатами Школи освітніх інновацій будуть розроблені загальноуніверситетські рекомендації для викладачів щодо редизайну навчальних програм та впровадження компетентнісного підходу в освітній процес.