Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

В Острозькій академії відбулося третє заняття в рамках Школи освітніх інновацій

08 грудня 2017

У рамках Школи освітніх інновацій НаУОА 6 грудня відбулося третє заняття для викладачів, під час якого обговорювався дизайн робочої навчальної програми.

Лектор, декан факультету політико-інформаційного менеджменту, кандидат наук з державного управління, Віталій Лебедюк стверджує:

«Тема лекції була вибрана не випадково, адже серцем будь-якої освітньої програми є робоча програма навчальної дисципліни. В зарубіжних університетах програму курсу називають Syllabus (силабус), в основу якої покладено саме компетентнісний підхід. Чітко зазначаються результати навчання та їх верифікація, яка будується на основі так званої таксономії Блума (Bloom’s taxonomy). Проаналізувавши вимоги до складання робочої програми МОН України прийшов до висновку що складові програми різні вузи розуміють на власний розсуд. Більше того, сама програма набирає обтяжливого вигляду через безліч табличок які повторюються від пункту до пункту».

Лектор виступив з пропозицією переглянути дизайн робочої програми навчальної дисципліни, з метою акцентування увагу на програмних результатах навчання та їх перевірці. Як зауважив Віталій Лебедюк, практика вказує на те, що у більшості випадків, викладачі формують знання через різну систему тестів, оминаючи розуміння отриманого знання та їх застосування.

«Перш за все, запропонована структура навчальної програми — це контракт між викладачем та студентом, в якій передбачені правила поведінки кожної зі сторін, включаючи політику доброчесності. Радий що дана тема викликала жваву дискусію та заохотила викладачів до більш продуктивної конструкції знань, вмінь та навичок. Переконаний що такі лекції матимуть додану вартість та сприятимуть політиці інтернаціоналізації освіти нашого університету»,

додав Віталій Лебедюк.