Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбувся Х Всеукраїнський фестиваль альтернативної реклами

08.12.2017

Х Всеукраїнський фестиваль альтернативної реклами відбувся 5 грудня в Національному університеті «Острозька академія». Тема цьогорічного фестивалю — «ІнфоImprove: переконуй, інформуй та аналізуй». Організатором стала кафедра документознавства та інформаційної діяльності факультету політико-інформаційного менеджменту під керівництвом доцента Юлії Маслової та старшого викладача Ганни Охріменко.

«Щиро радію, що ми успішно провели наш Х Всеукраїнський фестиваль альтернативної реклами, студенти продемонстрували високий рівень підготовки рекламних проектів власної спеціальності та довели, що мають потужний креативний потенціал та ораторські здібності. Щиро вірю в перспективне майбутнє в рекламній сфері наших студентів-документознавців, адже такі практичні навички, які вони здобувають упродовж навчання, забезпечать їм конкурентоспроможність на сучасному ринку праці»,

зазначила організаторка заходу Юлія Маслова.

Студенти спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» представили свої проекти в таких номінаціях: постерна реклама, телевізійна реклама, проспект, радіореклама, друкована реклама та альтернативна реклама.

«Це були неймовірні емоції, які запам’ятаються мені назавжди. Я задоволена, що вступила саме на цю спеціальність, бо тут відкриваються можливості працювати з рекламою. Х фестиваль альтернативної реклами подарував мені змогу відкритись і творити, зрозуміти, що таке реклама і як вона створюється»,

ділиться враження студентка 2 курсу Яковишина Алла.

Переможцями стали студентки спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» 2 курсу Єлизавета Молодоженя та Катерина Рябчук із радіорекламою «Елітна професія» та «Елементарно, Ватсон». Також розігрувався приз глядацьких симпатій який дістався сестрам Мальчевським Іванні та Анні з альтернативною рекламою «Коротко про головне».