Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

В Острозькій академії відбувся Х Всеукраїнський фестиваль альтернативної реклами

08 грудня 2017

Х Всеукраїнський фестиваль альтернативної реклами відбувся 5 грудня в Національному університеті «Острозька академія». Тема цьогорічного фестивалю — «ІнфоImprove: переконуй, інформуй та аналізуй». Організатором стала кафедра документознавства та інформаційної діяльності факультету політико-інформаційного менеджменту під керівництвом доцента Юлії Маслової та старшого викладача Ганни Охріменко.

«Щиро радію, що ми успішно провели наш Х Всеукраїнський фестиваль альтернативної реклами, студенти продемонстрували високий рівень підготовки рекламних проектів власної спеціальності та довели, що мають потужний креативний потенціал та ораторські здібності. Щиро вірю в перспективне майбутнє в рекламній сфері наших студентів-документознавців, адже такі практичні навички, які вони здобувають упродовж навчання, забезпечать їм конкурентоспроможність на сучасному ринку праці»,

зазначила організаторка заходу Юлія Маслова.

Студенти спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» представили свої проекти в таких номінаціях: постерна реклама, телевізійна реклама, проспект, радіореклама, друкована реклама та альтернативна реклама.

«Це були неймовірні емоції, які запам’ятаються мені назавжди. Я задоволена, що вступила саме на цю спеціальність, бо тут відкриваються можливості працювати з рекламою. Х фестиваль альтернативної реклами подарував мені змогу відкритись і творити, зрозуміти, що таке реклама і як вона створюється»,

ділиться враження студентка 2 курсу Яковишина Алла.

Переможцями стали студентки спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» 2 курсу Єлизавета Молодоженя та Катерина Рябчук із радіорекламою «Елітна професія» та «Елементарно, Ватсон». Також розігрувався приз глядацьких симпатій який дістався сестрам Мальчевським Іванні та Анні з альтернативною рекламою «Коротко про головне».