Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

«Такого немає навіть у підручниках журналістики», – студентка-журналістка Ольга Кириленко

01 листопада 2017

Студенти та студентки третього курсу спеціальності «Журналістика» 29 жовтня відвідали регіональний телеканал «Сфера-ТВ».

Екскурсію організували у рамках курсу «Телевиробництво». Охочі отримали можливість відвідати телеканал «Сфера-ТВ» та послухати історію становлення комерційного мовника в Україні. Звучали також згадки про труднощі та яскраві моменти професії від заступника директора каналу Андрія Смуся.

«Мені рідко подобається регіональне телебачення. А от це — сподобалося. Думаю, що такі екскурсії — це елемент наочності нашої професії. В академії ми маємо лише камери. Тому важливо бачити, що на студії люди працюють і з освітленням, музичними картами, суфлером. Також я почула про зародження першого в Україні комерційного мовника. Такого немає навіть у підручниках з журналістики», ¬

ділиться враженнями Ольга Кириленко.

Від присутніх звучали питання про джинсу, суспільний мовник, формати передач та їх рейтинги, про персонал каналу та їх обов’язки, про універсального журналіста, плани каналу і нової «Продакш-студії». Остання нині на етапі створення.

«У таких поїздках студенти завжди охоче беруть участь. Вони вже стали доброю традицією у межах курсу «Журналістський фах: телевиробництво». Андрій Григорович залюбки поділився зі студентством своїм практичним досвідом, дав відповіді на низку поставлених запитань. На мою думку, дуже важливо продемонструвати студентам, як виглядає телевізійне виробництво зсередини»,

вважає організатор екскурсії, старший викладач кафедри журналістики Острозької академії Олексій Костюченко.

Кількагодинна екскурсія та розмова із спікером закінчилася обговоренням почутого у неформальній атмосфері.