Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії провели фестиваль альтернативної реклами

27.11.2016

У Національному університеті «Острозька академія» відбувся дев'ятий фестиваль альтернативної реклами. Організатором стала кафедра документознавства та інформаційної діяльності факультету політико-інформаційного менеджменту під керівництвом заступника декана з навчально-виховної роботи Юлії Маслової.

«Щиро радію, що ми успішно провели наш 9 фестиваль альтернативної реклами з міжнародною участю. Студенти продемонстрували високий рівень підготовки рекламних проектів, довели, що мають потужний креативний потенціал та ораторські здібності. Заслуговує схвалення, що наші партнери з Сілезького університету вже вп’яте долучилися до участі й здобули 3 місце. Щиро вірю в перспективне майбутнє в рекламній сфері наших студентів-документознавців, адже такі практичні навички, які вони здобувають упродовж навчання, забезпечать їм конкурентоспроможність на сучасному ринку праці. Сподіваюся, що наступний фестиваль буде ще більш креативним та масовим»,

каже організатор заходу Юлія Маслова.

Участь у конкурсі взяли студенти Острозької академії, гості із Сілезького університету та Києво-Могилянської академії. Усі проекти були дуже змістовними та неординарними і викликали захоплення в публіки.

Переможцями стали студентки спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» НаУОА Марія Челядіна та Лариса Ромасюк із проектом «Через терни до зірок, або як отримати європейську освіту в Острозі?», друге місце отримали студенти Сілезького університету, а третю сходинку зайняла студентка Києво-Могилянської академії. Також розігрувався приз глядацьких симпатій. Усі студенти були нагороджені подарунками та сертифікатами.

«Для нас це був найбільш масштабний захід, в якому ми брали участь за весь час навчання. Саме тому, переживання брали верх вже за декілька днів до фестивалю. Незважаючи на це, ми всі залишились у захваті після його завершення, і зараз з упевненістю можемо сказати, що такі проекти розвивають креативність студентів. Хочу відмітити, що здобути перемогу на цьому фестивалі було неймовірно приємно, бо багато проектів претендувало на перше місце. Кожен з них був чудовим та мав свою родзинку»,

ділиться враженнями студентка команди-переможця Марія Челядіна.

Окрасою програми стали музичні номери від студентів. Публіка змогла відпочити та поринути у світ музики. Ведучими заходу були Остап Крамар та Вікторія Гіль, вони вдало координували виступи учасників.

«Мені було дуже приємно стати ведучим на фестивалі реклами, адже проекти виконані учасниками, були надзвичайно цікавими і веселими, а пісні Алли Штенбрехт і Альони Доненко робили програму заходу ще більш різноманітною і захоплюючою. Мабуть, саме тому заповнена вщент аудиторія нерідко супроводжувала виступи гучними оваціями. Також порадувало, що в цьому заході брали участь учасники не тільки з Острозької академії, але й з Києва і навіть із Польщі. Надіюсь, наступного року на нас чекатиме не менш гідне проведення десятого ювілейного фестивалю»,

розповідає ведучий заходу Остап Крамар.

Окрім сертифікатів та подарунків студенти отримали масу позитивних емоцій та чудову мотивацію розвиватися і дивувати ще більше.