Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Фестиваль соціальної реклами в Острозькій академії

22.11.2013

У Національному університеті «Острозька академія» 21 листопада відбувся VІ Фестиваль соціальної реклами «Просоціальна поведінка студентської молоді: досвід України та Польщі».

Із вітальним словом виступила проректор з навчально-виховної роботи НаУОА, професор Руслана Каламаж. «Це вже шостий фестиваль. Попередні такі заходи мали схожу проблематику, тематику. Однак ми не піднімалися до рівня просоціальної поведінки. Раніше йшлось про подолання адикції, шкідливих звичок, про ведення здорового способу життя. А просоціальна поведінка — це ще вищий рівень нашої поведінки. Сформувати просоціальну поведінку під силу для нас усіх. Ця тема для мене, як психолога, дуже близька і цікава. Коли говорять про просоціальну поведінку, принаймні в психології, то її асоціюють із добром, альтруїзмом. Тут мається на увазі людина, яка робить добро іншій людині, не очікуючи при цьому якоїсь вигоди для себе. Ще зауважу, що всі учасники вже є переможцями», — сказала Руслана Володимирівна.

Фестиваль проходив у таких номінаціях: телевізійна реклама, друкована реклама, постери для зовнішньої реклами та плакати, Інтернет-реклама, рекламна фотографія, радіореклама та альтернативна реклама.

До складу журі входили доцент, кандидат політичних наук, декан факультету політико-інформаційного менеджменту Андрій Рибак, старший викладач, кандидат філологічних наук, голова організаційного комітету VІ Фестивалю соціальної реклами Юлія Маслова та доктор Катажина Вирвас (Шльонський університет, м. Катовіце). Крім того серед членів журі також були присутні випускники Острозької академії — Катерина Тодоренко, Людмила Кот та Наталія Курилюк.

Студенти-учасники презентували свої рекламні роботи, використовуючи фото, слайди, відеоматеріали. Ліричним відступом був виступ студентів четвертого курсу спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» Максима Маслюківського та Анатолія Тимощука з композицією «Кімната пуста».

Наприкінці заходу члени журі виступили зі словами вдячності, відзначивши своїх фаворитів. Так, випускниця Катерина Тодоренко, яка крім того є менеджером зі зв’язків з громадськістю та пресою корпорації «Сварог Вест Груп», нагородила студенток Марину Шпакевич, Ілону Бихнюк та Наталію Климець сертифікатами на двотижневе стажування у корпорації «Сварог Вест Груп» з можливістю подальшого працевлаштування. Анастасія Шахно, Наталія Бородавко та Діана Степанюк, які розробляли проект «Самотність як деякий абсолют», отримали грошову винагороду від Людмили Кот — заступника директора компанії «StyleSalon». У конкурсній програмі третє місце зайняв проект «Великий друг» Андрія Малюського, друге місце — рекламна робота «Жіночність: актуальне чи забуте», розробниками якого є Наталія Климець, Марина Шпакевич та Ілона Бихнюк. Пеможцем став проект «Думай розумом, в житті немає Ctrl+Z», авторами якого є Оксана Гудкова, Христина Душко та Вікторія Миколайчук. Рекламна робота Юлії Колошви, Юлії Пастух та Ганни Рубан «Кожній дитині необхідна любов» був відзначений призом глядацьких симпатій.

  Фестиваль соціальної реклами в Острозькій академії Фестиваль соціальної реклами в Острозькій академії