Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Учасник з Харкова поділився враженнями від турніру та Острозької академії

04.05.2010

Участь у VІ Всеукраїнському турнірі юних журналістів взяло тринадцять команд з одинадцяти областей України. Це вперше турнір проводиться за межами міста Суми, які шість років тому виступили ініціаторами проведення такого конкурсу для журналістів-початківців. Упродовж 5 днів змагань офіційний сайт Острозької академії публікуватиме найактуальніші новини та враження учасників турніру.

Дмитро ДЕГТЯР, учасник збірної команди міста Харків «Голка»:
− Перш за все, зазначу, що мені сподобалося місце проведення турніру. Це справді престижний університет з багатою історією. Щодо VІ Всеукраїнського турніру юних журналістів, то, на мою думку, у чвертьфіналі команди показали недостатній рівень підготовки з теорії журналістики. Було багато сценічних елементів у виступах, суддям це сподобалося, але, на моє особисте переконання, полеміку слід вести на більш серйозному рівні, аргументуючи свої думки і посилаючись на конкретних авторів та конкретні джерела. Ось чому головний принцип діяльності нашої команди: бути максимально професійними у своїх висловлюваннях, будувати їх структуровано, а не на емоційному рівні.