Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Студенти спеціальності «Психологія» взяли участь у сертифікатній програмі «Психологія саморегульованого навчання»

12.06.2023

Із 8 до 29 травня студенти-психологи взяли участь у сертифікатній програмі «Психологія саморегульованого навчання», яка реалізовується в рамках виконання проєкту Жана Моне «Саморегульоване вивчення гібридних загроз і європейської безпеки / Self-Regulated Studies of Hybrid Threats and European Security».

Лекторка Оксана Матласевич – докторка психологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри психології та педагогіки.

Упродовж курсу учасники мали можливість прослухати 4 модулі:

  • Саморегуляція особистості. Саморегульоване навчання в гібридних умовах.
  • Психологія гібридних загроз. Психологічні характеристики концепції гібридної війни.
  • Психологічні аспекти особистісної безпеки. Емоційні, поведінкові, когнітивні аспекти особистісної безпеки.

Співпраця Україна-ЄС щодо вивчення саморегуляції в умовах гібридних загроз. Особистісна здатність визначати і протидіяти гібридним загрозам.

Студентка 1-го курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти Ірина Колодяжна зазначила:

«Сертифікаційна програма справді чудова. Завдяки їй я дізналася про методи саморегуляції і взяла до уваги багато хороших методик, які зможу застосовувати надалі. Також мені надзвичайно сподобалося, що під час зустрічей ми дізнавалися про досвід країн ЄС у різноманітних питаннях, пов'язаних із тематикою програми».

Студентка 1 курсу Софія Вашестюк додала, що важливість цієї сертифікатної програми складно переоцінити, адже в умовах війни люди стали надчутливими й більш вразливими, ніж були до повномасштабного вторгнення.

«Оксана Володимирівна пропонувала різноманітні вправи й техніки, спрямовані на повернення людині відчуття стабільності і внутрішньої безпеки, на вибудовування (або відновлення) опори в собі, підвищення рівня емоційної саморегуляції, розуміння меж власної відповідальності й подолання самосаботажу. Також лекторка надала вичерпний теоретичний матеріал для розуміння концепції саморегульованого навчання. У мене залишилися теплі враження, викликані не лише суб’єктивною користю від цієї програми, а й великою прихильністю до пані Оксани і її методів викладання»,

підсумувала Софія Вашестюк.

Нагадаємо, що проєкт Жана Моне «Саморегульоване вивчення гібридних загроз і європейської безпеки / Self-Regulated Studies of Hybrid Threats and European Security» спрямований на просування європейських принципів побудови міцного й безпечного порядку шляхом використання нових форм і методів комунікації та створення чіткого бачення європейської системи безпеки для цільових аудиторій.