Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Бухгалтерсько-фінансова служба

Головний бухгалтер: Лопацька Лідія Денисівна
Контактна адреса:
вул. Семінарська, 2
м. Острог 35800
Тел. роб.: (03654) 2-34-54; тел. Моб. 0673605853
e-mail: finvid@oa.edu.ua

Заступник головного бухгалтера — Марченко Антоніна Вікторівна;

Провідний бухгалтер — Матласевич Катерина Михайлівна;

Провідний бухгалтер — Котляренко Надія Олександрівна;

Провідний бухгалтер — Денищук Людмила Євгенівна;

Економіст 1 категорії —Новак Анна Федорівна;

Бухгалтер 1 категорії — Черуха Наталя Володимирівна;

Бухгалтер 2 категорії — Мамчур Оксана Василівна;

Контактна інформація: приміщення адміністративно-господарської частини НаУОА

тел. роб.: (03654) 2-34-54

e-mail: finvid@oa.edu.ua

Офісні години: Пн — Чт: 9.00-18.00, Пт: 9.00-17.00, обідня перерва: 13.00-14.00

Основними напрямками діяльності бухгалтерсько-фінансової служби є:

  • ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності університету та складення звітності;
  • відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
  • забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
  • забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
  • забезпечення необхідною фінансовою документацією та грошовими ресурсами планових заходів та робіт, що проводяться в університеті;
  • забезпечення ефективного і економного використання бюджетних асигнувань, матеріальних та трудових ресурсів, виявлення та мобілізація внутрішніх резервів;
  • розроблення на основі чинного законодавства схем посадових окладів та систем оплати праці працівників університету;
  • організаційно-методичне керівництво діяльністю університету з питань фінансування, організації оплати праці, планування і звітності;
  • вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи університету з профільних відділу напрямів.