Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про академічну доброчесність розповіла Марія Матвійчук

27.09.2023

25 вересня в Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» відбулося четверте заняття викладачів за програмою навчального модуля «Студії зі стратегування якості освіти ЗВО: від парадигми до практики». Спікерка онлайн-зустрічі: Марія Матвійчук, докторка філософії в галузі права, доцентка кафедри кримінально-правових дисциплін імені Василя Попелюшка. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка, керівниця Школи освітніх інновацій Юлія Маслова.

«Академічна доброчесність є одним із тих чинників, який виділяється не лише в нашому національному законодавстві, вищій освіті, але і в європейській спільноті»,

зазначила Марія Матвійчук.

Марія Матвійчук презентувала тему «Академічна доброчесність як інструмент забезпечення якості освіти». Спікерка розповіла про культуру якості і контроль якості, цінність академічної доброчесності, запобігання окремим проблемам і помилкам у практиках забезпечення академічної доброчесності, засади академічної доброчесності в Острозькій академії, процедуру розгляду порушення академічної доброчесності тощо.

«Основними складовими якості вищої освіти в Острозькій академії є студентоцентроване навчання; академічна доброчесність і якісне оцінювання; академічна свобода; опитування здобувачів щодо якості викладання, якості реалізації освітніх програм і моніторинг освітнього середовища; підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників/постійне самовдосконалення; робота Комісії з питань якості освіти НаУОА»,

додала спікерка.

Наприкінці зустрічі Марія Матвійчук зазначила про прийняття першого Кодексу академічної доброчесності в Острозькій академії.

 

Читайте також: