Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбувся методологічний семінар про проведення досліджень з урахуванням травм та етичних питань

22.05.2023

22 травня в Національному університеті «Острозька академія» відбувся методологічний семінар для студентів-політологів на тему «Травмо-інформовані та етичні дослідження» (Trauma informed and ethical research).

Семінар провела Анна Тарасенко, запрошена лекторка, дослідниця й кандидатка політичних наук з Гельсінського університету (Aleksanteri Institute, Helsinki University).

«Проблематика семінару була вибрана невипадково, оскільки дослідники часто стикаються з певними викликами, вивчаючи травматичний досвід індивідів чи груп. Це пов’язано не тільки з вибором відповідних методів дослідження, а й численних етичних питань. Тому основною метою семінару є не тільки обговорення процедури проведення таких досліджень, а й узагальнення міжнародного досвіду»,

зазначила Анна Тарасенко.

Віталій Лебедюк, доцент кафедри національної безпеки та політології зауважив:

«Я дуже тішусь тим, що досвідчена дослідниця Анна Тарасенко поділилася власним досвідом із проведення досліджень з урахуванням травм. Це досить актуальна проблема, оскільки вивчення таких груп, як біженці, внутрішньо переміщені особи, вимагає врахування певної специфіки й відповідного дослідницького інструментарію. Під час семінару нам вдалося обговорити значну частину проблем: від вибору дослідницького методу до узагальнення результатів. Саме такі семінари дозволяють порушувати професійні й чутливі питання, які виникають у процесі вивчення травматичного досвіду людини. Я безмежно вдячний за таку можливість».

Під час семінару студенти змогли поставити питання лекторці й поділитися власним досвідом досліджень з урахуванням травм.

«Чудовий методологічний семінар про дослідження тем, які стосуються певного травматичного досвіду людини або суспільства. Дякую за те, що дізналася про нові методи дослідження, зокрема про збір інформації через особистий щоденник респондента. Крім того, цікаво було послухати про обмеження й перепони, які виникають у ході таких досліджень»,

зазначила студентка 4 курсу спеціальності «Політологія» Анна Лаврінець.

«Цінно бути учасницею зустрічі, познайомитися з дослідницею і дізнатися чимало корисної інформації. За декілька годин вдалося обговорити надзвичайно важливі питання щодо способів й особливостей досліджень вразливих і чутливих груп. Атмосфера зустрічі була дружною, легкою та надзвичайно інформативною. Вдячна за відкритість лекторки й учасників, за нашу дискусію, під час якої вдалося більше заглибитися в суть досліджень і знайти для себе нові напрями й бачення розвитку»,

додала студентка 4 курсу спеціальності «Політологія» Анастасія Рудик.

Наприкінці зустрічі учасники зазначили, що проведення таких методологічних семінарів дозволяє переосмислити свій дослідницьких досвід і розширити інструментарій досліджень.