Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії говорили про протидію булінгу в освітньому середовищі

23.02.2023

22 лютого в Національному університеті «Острозька академія» відбувся семінар для викладачів і тьюторів на тему «Протидія булінгу в освітньому середовищі». Спікери – Марія Матвійчук, голова Комісії з питань якості освіти, помічниця ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти, а також Вадим Любомирський, керівник психологічної служби НаУОА, практичний психолог.

На початку семінару Марія Матвійчук закцентувала увагу на Положенні про політику та процедури врегулювання конфліктних ситуацій в Острозькій академії, загальних процедурах врегулювання таких ситуацій, поданні скарг тощо.

«Знання хто за що відповідає в університеті (наприклад, за розгляд скарг студентів); знання всіх необхідних процедур, що стосуються виконання ролі тьютора; усвідомлення обов’язків допомагає правильно керувати очікуваннями студентів і визначати межі власної відповідальності»,

зауважила Марія Матвійчук.

Після цього Вадим Любомирський розповів про поняття булінгу. Зокрема спікер зазначив:

«Основне завдання тьютора – вчасно розпізнати булінг і зреагувати на ситуацію. Профілактика цього явища набагато ефективніша, ніж безпосереднє втручання. Адже відповідно до досліджень досвід спостерігача або жертви суттєво підвищує можливість прояву булінгу в новому середовищі».

Також Вадим Любомирський розповів про ролі учасників булінгу, його види, потреби жертви й агресора, емоції та булінг тощо.

Наприкінці зустрічі спікер зазначив про засоби, що позитивно впливають на динаміку групи: активності на формування колективу й підтримку згуртованості; допомога одне одному; чіткі й зрозумілі правила поведінки в процесі навчання; стабільність реакції на неприйнятну поведінку; прищеплення взаємоповаги; студентам надають чіткі очікування й комунікаційні стратегії, які повинні допомогти їм впоратися зі стресовими ситуаціями.