Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії продовжується викладання курсу «Резилієнс в освіті: українсько-словацько-польсько-чеський досвід»

21.09.2023

У межах грантового проєкту Вишеградського фонду «Резилієнтний підхід у підготовці майбутніх вчителів в Україні та країнах Вишеградської четвірки» для студентів Національного університету «Острозька академія» продовжується викладання навчального курсу «Резилієнс в освіті: українсько-словацько-польсько-чеський досвід».

Зокрема 21 вересня докторка психологічних наук, професорка, проректорка з навчально-виховної роботи Руслана Каламаж розповіла студентам про університет як простір психологічної стійкості в умовах війни.

Також лектори Жилінського університету (Словаччина) Mgr. PhDr. Eva Škorvagová та Mgr. PhDr. Eva Leláková провели першу лекцію для студентів Острозької академії. Спікерки розповіли про когнітивно-поведінкову терапію мутизму в контексті підвищення життєстійкості.

Крім того, здобувачі освіти вже прослухали низку лекцій. Докторка психологічних наук, професорка, керівниця проєкту зі сторони Острозької академії Галина Гандзілевська провела дві лекції на теми «Психологічний імунітет та резилієнс учителя» і «Психодраматичні практики на ранкових зустрічах в початковій школі: резилієнс підхід». 

Аспірантки кафедри психології та педагогіки НаУОА теж долучилися до викладання лекцій. Зокрема Олена Ратінська поділилася зі студентами інструментами для формування резілієнсу в дітей в освітньому середовищі, Вікторія Кондратюк зазначила про стійкість у школі та сім’ї, а Тетяна Черноус провела дві лекції на теми «Резилієнс-підхід та інклюзія: музика та рух» й «Орф-підхід в резилієнтному освітньому просторі».

Також студенти матимуть змогу прослухати ще одну лекцію від професорки Галини Гандзілевської на тему «Українські народні казки у вимірі резилієнтності головних героїв: як і що читати дітям».

Кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри української мови і літератури Віталій Максимчук розповість студентам про мовну стійкість як ознаку сильної нації.

До слова, словацькі студенти Жилінського університету теж зможуть послухати українських лекторів. Так, в понеділок, 25 вересня Тетяна Черноус поділиться своїм досвідом і зі словацькими студентами.