Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Викладачі Острозької академії провели тренінг «Освітній менеджмент закладів освіти»

20.03.2023

20 березня викладачі Національного університету «Острозька академія» провели тренінг «Освітній менеджмент закладів освіти» у межах програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Ефективний менеджмент в освітній сфері». Слухачі тренінгу – директори закладів освіти Славутської громади та їхні заступники.

Докторка економічних наук, професорка, завідувач кафедри фінансів, обліку і аудиту НаУОА Ольга Дем‘янчук розповіла про:

  • бізнес-середовище закладів освіти; важливість використання методів SWOT-аналізу і SMART-аналізу в управлінні ними;
  • те, як на основі визначених сильних сторін закладу посилювати його можливості в освітньому середовищі й мінімізувати зовнішні загрози;
  • те, наскільки у плануванні діяльності закладів освіти важливо застосовувати основні складові, ставити конкретні завдання, оперувати вимірними, досяжними, актуальними показниками і встановлювати чіткі терміни їх виконання;
  • те, як оцінювати зовнішнє бізнес-середовище на основі чотирьох основних складових PEST-аналізу: політико-правових змін, економічних викликів, соціального середовища й динамічності технологічного розвитку.

Помічниця ректора НаУОА з освітнього менеджменту, кандидатка економічних наук, доцентка кафедри фінансів, обліку і аудиту Юлія Харчук зазначила про:

  • особливості здійснення ризик-менеджменту в освітній сфері;
  • стилі лідерства за методикою експертів Hay Group, зокрема: директивний, надихаючий, підтримуючий, колегіальний, направляючий, коучинговий;
  • особливості встановлення контакту й виокремила глухі кути.

Також Юлія Харчук разом з учасниками сформувала модель ефективного керівника закладу освіти як лідера й антикризового менеджера.

Юлія Харчук зауважила, що Острозька академія співпрацює з Центром професійного розвитку педагогічних працівників м. Славута вже кілька років:

«Щиро дякуємо за цю співпрацю директору Поліщук Аллі й можливість разом зростати й наближати перемогу на освітньому фронті. Не раз наші науково-педагогічні працівники приїжджали до закладів освіти громади на форуми освітян, зимові школи для здобувачів, бізнес-школи НаУОА для одинадцятикласників і проводили дуже багато інших профорієнтаційних, наукових, виховних заходів. Із вересня 2022 року ми детальніше, на умовах підписаного договору, співпрацюємо в контексті підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти Славутської громади. Під час кожної зустрічі, шановні колеги, нас приємно вражає ваш нестандартний креативний підхід до своєї повсякденної педагогічної діяльності; прагнення постійно вдосконалювати свою педагогічну майстерність, віддавати все найкраще дітям, але водночас розуміти, що навчати наше молоде покоління якісно й правильно педагог може лише тоді, коли має для цього ресурс, сили й енергію».

Юлія Харчук додала: сьогоднішній тренінг вкотре підтвердив, що лише мудрий, стресостійкий, підприємливий директор закладу освіти може створити потужну команду інноваторів, які не боячись викликів, всупереч війні, готові змінюватися, виходити із зони комфорту, самовдосконалюватися й розвивати свої заклади заради надання якісних освітніх послуг і розвитку України.

«У сприйнятті більшості українців школи й підприємства – різні полюси з позиції управління. Нам досить незвично сприймати освіту як бізнес із погляду як організації процесів, так і за комерційною складовою. Школи у світі вже давно працюють за налагодженими бізнес-процесами, з чіткою оцінкою не лише отриманих знань, але й ефективності функціонування закладу загалом. Це безпосередньо впливає на якість освіти й подальші успіхи випускників»,

зазначила Ольга Дем’янчук.

Директорка КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Славутської міської ради Алла Поліщук підсумувала:

«Від усієї освітньої спільноти Славутської територіальної громади щиро дякую науковцям Острозької академії за багаторічну партнерську взаємодію. Ви сприяєте професійному розвитку педагогів, долучаєтеся до освітніх заходів (лекції, майстер-класи, тренінги), які є цікавими, змістовними, науковими; підтримуєте юних науковців і їх наставників, здійснюєте ґрунтовну профорієнтаційну роботу. Особлива вдячність Юлії Харчук й Ользі Дем'янчук за сьогоднішній тренінг, можливість поглянути на нашу діяльність з економічної та управлінської сторони. Щиро дякуємо за мотивувальну, пізнавальну, інформаційно насичену зустріч, яка сприяла професійному розвитку управлінців».