Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про цифрові інструменти навчання розповіла Ганна Шліхта

18.12.2023

18 грудня в Національному університеті «Острозька академія» в межах навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» відбулося друге заняття викладачів за програмою навчального модуля «Цифрова грамотність: сучасні технології та інструменти онлайн-навчання».

Спікерка: Ганна Шліхта, кандидатка педагогічних наук, доцентка, професорка кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики Рівненського державного гуманітарного університету. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка, керівниця Школи освітніх інновацій Юлія Маслова.

«Цифрова грамотність є для нас тою рушійною силою, яка допомагає рухатися вперед, тим паче що ми працюємо з молоддю. Сьогодні будемо говорити про ті цифрові технології, які допомагають мені, моїм колегам спрощувати процес підготовки молодого покоління, наповнювати його інформацією, різними можливостями, не обмежуючи їх. Щиро дякую за можливість долучитися до цього модулю»,

зазначила Ганна Шліхта.

Ганна Шліхта презентувала тему «Цифрові інструменти для онлайн-навчання й офлайн-навчання». Зокрема спікерка розповіла про педагогічні можливості й технічну характеристику інструментів (наповнення цифровими зображеннями, мобільні опитування в навчальній аудиторії), а також безкоштовні інструменти для виявлення тексту (українською мовою), згенерованого штучним інтелектом. 

 

Читайте також: