Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Дні науки 2023: в Острозькій академії говорили про способи та практичні інструменти ефективної взаємодії учасників освітнього процесу під час війни

16.05.2023

У межах Днів науки 2023 16 травня в Національному університеті «Острозька академія» відбулася постерна секція «Способи та практичні інструменти ефективної взаємодії учасників освітнього процесу під час війни». Модерувала захід Галина Гандзілевська, докторка психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки, директорка НЦ «Саногенна педагогіка та психологія» НаУОА.

«Вітаю учасників постерної секції. Дякую, що в такий непростий час продовжуєте виконувати свою професійну місію. Особлива подяка нашим міжнародним учасникам із Польщі і Словаччини за те, що таким способом підтримуєте Україну Наша спільна зустріч – це ще одна нагода продемонструвати свою позицію, поділитись науковими ресурсами, бо кожен робить те, що може. Упевнена, що наша співпраця на секції буде мати продовження. Адже цьогоріч ми просили доповідачів зосередити увагу на практичному застосуванні своїх наукових результатів задля ефективної взаємодії учасників освітнього процесу в сучасних умовах»,

зазначила Галина Гандзілевська.

Пані Галина додала, що під час секції учасники зможуть познайомитись із різними програмами, які уже продемонстрували позитивний досвід застосування; отримати низку практичних порад щодо підготовки майбутніх вчителів, збереження і відновлення психічного здоров’я вчителів, батьків, здобувачів освіти; дізнатися принципи застосування психолого-педагогічних інструментів і джерела інформаційних ресурсів.

Також допомагали модерувати зустріч Олена Шершньова, кандидатка наук з державного управління, старша викладачка кафедри журналістики та PR-менеджменту НаУОА та Вікторія Кондратюк, викладачка й аспірантка кафедри психології та педагогіки, заступниця директора НЦ «Саногенна педагогіка та психологія» НаУОА.

Серед спікерів – науковці, психологи-практики, вчителі, представники благодійних організацій, здобувачі вищої освіти зокрема:

  • Г. Гандзілевська, докторка психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки НаУОА;
  • І. Андрощук, докторка педагогічних наук, професорка Академії спеціальної педагогіки ім. Марії Ґжеґожевської у Варшаві (Польща); 
  • Mgr. PhDr. E.Skorvagova, PhD,; Mgr E. Lelakova Е., PhD; Mgr О.Hundarenko, PhD, the University of Zilina, Zilina (Slovakia); 
  • К.Okulicz-Kozaryn., Dr nauk społecznych, psycholog Zakład Zdrowia Dzieci i Młodzieży, Instytut Matki i Dziecka (Polska); 
  • О. Шершньова, кандидатка наук з державного управління, старша викладачка кафедри журналістики та PR-менеджменту НаУОА;
  • М. Козак, кандидат біологічних наук, доцент кафедри соціології та соціальної роботи НУ «Львівська політехніка»; Г. Герасим, старший викладач кафедри соціології та соціальної роботи НУ «Львівська політехніка»;
  • Т. Малецька, кандидатка педагогічних наук, учителька-методистка, учителька історії Острозького ліцею No2 Острозької міської ради Рівненської області;
  • О. Ратінська, аспірантка кафедри психології та педагогіки НаУОА, голова дитячого напрямку Київського гештальт університету, засновниця Школи гуманістичної психології та психотерапії «Hurmanity»;
  • О. Деркачук, аспірантка Інституту спеціальної педагогіки та психології НАПН України ім. М. Ярмаченка, директорка центру розвитку CleverSpace (м. Нетішин);
  • В. Кондратюк, викладачка й аспірантка кафедри психології та педагогіки, заступник директора НЦ «Саногенна педагогіка та психологія» НаУОА;
  • Х. Купчева, керівниця програми захисту дитини БО «Українська освітня платформа»; В. Дзьоба, дитячий психолог у Благодійній організації «БФ «Карітас-Броди»;
  • І. Мельничук-Мохаммад, А. Полюхович, студентки 5 курсу спеціальності «Психологія» НаУОА.

Під час заходу говорили про способи організації ефективної взаємодії учасників освітнього процесу в початковій школі в умовах війни; інструменти групової роботи в хмарних середовищах для генерації спільних рішень; підтримку психічного здоров'я дітей і підлітків в умовах війни; ресурсовідновлення студентів методами арттерапії; підготовку резилієнтних учителів у ЗВО; резилієнтність класу в початковій школі; когнітивно-поведінкову терапію селективного мутизму тощо.

Вікторія Кондратюк зауважила, що на секції було висвітлено спільний знаменник усіх прелегентів, а саме – формування стресостійкості:

«Важливо було розглянути її із різних перспектив: батьки, вчителі, діти. Формуючи стресостійкість, ми будуємо сильну націю. Прелегенти представили практичні інструментарії, які базуються на нових дослідженнях: «Додати сил», як інструмент до праці та підтримки батьків; «Сильні разом» – програма до праці та інтеграції підлітків; «Емоційна аптечка» – як програма підтримки дітей. Українська Освітня Платформа представила цілий спектр заходів на кожному рівні потреб згідно з пірамідою Маслоу. Ірена Андрощук влучно зазначила, що успіх буде тоді, коли ми не розділятимемо категорію «діти-вчителі-батьки», але об‘єднаємо у спільний фронт співпраці».

За словами Вікторії Кондратюк, прелегентів із Словаччини, Польщі, України об‘єднувала одна ціль – донести конкретні й дієві засоби у взаємодії на лінії батьки-діти-вчителі.

«Дні науки в Острозькій академії – це завжди неймовірне свято, інтелектуальна насолода й радість глибокого спілкування. Наша постерна секція «Способи та практичні інструменти ефективної взаємодії учасників освітнього процесу під час війни» - це джерело натхнення й нових ідей, віри в майбутнє української науки та розуміння диверсифікації наукових розвідок закордоном. Щиро дякую організаторам й учасникам заходу за можливість вільного висловлення думки та приємного полілогу освітян»,

зазначила Олена Шершньова.

«Наука об’єднує. Було надзвичайно цікаво дізнатися про сучасні програми, які впроваджуються не лише в Україні, а й у Словаччині та Польщі. Учасники презентували унікальні результати досліджень на різноманітні теми. Загалом такий спосіб взаємодії студентів, викладачів академії і запрошених гостей із різних сфер діяльності є одним із найкращих для засвоєння нової інформації, ознайомлення з діагностичним інструментарієм для подальшої наукової роботи»,

підсумувала студентка 5 курсу спеціальності «Психологія» Анжела Полюхович.