Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії тривають адаптаційні тренінги для студентів-першокурсників

15.09.2023

У Національному університеті «Острозька академія» відбуваються психологічні тренінги із метою адаптації першокурсників до особливостей навчально-виховного процесу в закладі.

Керівник психологічної служби НаУОА, практичний психолог Вадим Любомирський зазначив, що цілями адаптаційного тренінгу є: 

  • інтеграція групи;
  • тімбілдинг;
  • пізнання себе;
  • освоєння навичок активного, пасивного слухання;
  • освоєння структури й практичних навичок ненасильницького спілкування ЕФО;
  • формування сприятливого психологічного клімату в групі;
  • відпрацювання навичок міжособистісної взаємодії;
  • встановлення правил – цінностей групи;
  • відпрацювання навичок прийняття рішень, стратегій у групі.

«Адаптаційні тренінги для першокурсників – це вже традиція в Острозькій академії, яка триває більше 15 років. Ми щороку інтегруємо програму тренінгу відповідно до викликів сучасності. Також часто обговорюємо дві стратегії: на досягнення успіху й на уникнення невдач, бо навчання у ЗВО має багато нових викликів. Дуже важливо дозволяти собі помилятися, бути неідеальним для того, щоб динамічно розвиватися як особистість, і як професіонал. Також сьогодні плекаємо травмо-чутливе середовище в університеті в ситуації повномасштабного російського вторгнення»,

зазначив Вадим Любомирський.

Метою психологічних тренінгів є зменшення негативного впливу адаптаційного процесу на особистість студента-першокурсника, формування в колективі загалом та в кожного його члена зокрема навиків взаєморозуміння, взаємодопомоги й дружньої атмосфери. 

Враженнями від участі в адаптаційному тренінгу поділилася студентка 1-го курсу спеціальності 035.01 Українська мова та література Соломія Загоруйко:

«Адаптаційний тренінг для нашої групи був не тільки цікавим і веселим, але й дуже корисним. Ми навчились ще більше комунікувати одне з одним і зрозуміли, як це важливо; навчились взаємодіяти й усвідомили, що необхідно прислухатись до думки кожного, аби вирішити спільне завдання й досягти цілей. Завдяки різним вправам ми краще пізнали одне одного. Багатьом із нас стало комфортніше, адже хоч всі ми різні, але маємо спільні цінності й любов до української мови. Я вважаю, що такі тренінги дуже важливо проводити для першокурсників».